• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • pmb

Fint, för imorgon ska jag in till min mäklare och skriva på papper, så då kan jag ta det mitt på dagen och undvika rusning. Men då tar vi en fika på fredag? Då har jag inga planer. Jag skickar ett meddelande med mitt nummer till dig nattizz, så kan vi säga samma tid samma plats?

• Missciss

Nu förstår jag varför ni flyttat från Farsta..inbrott i bilen så har ingen bil längre :( Annars skulle jag gärna också träffas. Men hoppas ni får trevligt!

• pmb

Åh, vad tråkigt med inbrott! Jävla folk att göra sånt =/
    Kanske vi kan fika i farsta nästa vecka nån dag? Jag kan alla utom måndagen. Tror jag :) 

• Jessica08

Jag träffas också gärna nästa vecka men jag kan bara på onsdag.. Så om ni bestämmer den dagen kommer jag gärna med :)

• pmb

Hallå alla. Vad sägs om en fika nån dag? I farsta kanske?

• Missciss

Hmm,jag kan inte onsdag. Egentligen passar nästa vecka mig bättre.
    Men nu har jag ingen koll på vem som e vem här längre känner jag: hur gamla är era barn, å hur gamla är ni, å var bodde ni nu? Fast där vet jag att det var Tyresö för två av er ;)

• Jessica08

Jag har en dotter på 11 v, är 23 år och bor i Tyresö.. Har inga problem att träffas någon annanstans :)

• pmb

Jag kan iaf alla dagar utom fredag. Egentligen var det dags för 3månadersvaccinationen imorgon, men det blev flyttat till nästa vecka :)

• Trulsis83

Jag är också föräldraledig med vår son Anton som är 3 ½ månad, vi har även en till kille som fyller 3 i november. Vi bor i Stureby, jag är 29 år och jobbar som förskollärare. Läste här i tråden att det är fler av er som arbetar på förskola. Vi ses gärna för promenader/fika/öppna förskolan m.m. Stora killen går på förskolan mellan 9-15 men på förmiddagen/mitt på dagen ses vi gärna!

• pmb

Jag drar till med nåt så får jag se om nån vill med ;)
    Onsdag runt 12 i farsta?  

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?