• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • Trulsis83
    Mirali skrev 2012-08-21 19:06:03 följande:
    Ja, Stureby är mycket enklare, då kan vi gå dit. Vet dock inte var öppna förskolan ligger, men antar att jag kan googla det :)
    Den ligger precis bredvid Svedmyras t-bane station, så vi ses vid 10 utanför t-banan!
  • Trulsis83
    Mirali skrev 2012-08-21 19:09:51 följande:
    Åh, eller så går vi också till Svedmyra station...  Det var visst precis bredvid :)
    Det är bara en uppgång?
    Ja, det finns bara en ingång.
  • rut

Ja tack för idag, det gör vi gärna igen [typ snart]! :]

• Trulsis83

Tack för igår! Tycker också att det var trevligt, ses gärna igen! Jag kommer nog gå fler gånger till öppna förskolan, kanske är fler som vill det?

• rut

Jag är gärna på fler gånger, då lillskrutten verkade gilla det..
    Vad sägs om att gå dit någon gång nästa vecka redan?

• Trulsis83

Ja, vi går gärna dit nästa vecka! Vi kan på måndag eller onsdag, någon av de dagarna som passar?

• Trulsis83

Jag kom på att det är på onsdag och inte torsdag som min mammagrupp börjar, så nästa vecka kan jag måndag och torsdag.

Fler som vill ses?

• angelica1110
    Mirali skrev 2012-08-24 09:02:43 följande:
    Jag kände nog att Sinomi är lite för liten för öppna förskolan ännu. Hon ägnar ju fortfarande det mesta av sin vakna tid till att äta, kräkas och bajsa :P Men om ni gör det till en vana så hoppar jag nog gärna på igen lite senare under hösten.

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?