• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • Missciss

Godmorgon, här sovs det fortfarande :)
    Bestämmer vi en ny dag?

• Gemmi

Va kul jag hoppar in här......jag är också farsta bo ledig med liten flicka 7mån

• rut

Någon som har lust att hitta på något nästa vecka? Öppna förskolan i Stureby på onsdag, eller nån fika nån dag? .. Jag och dottern kan ses vilken dag som helst.. :].

• bellenbus

Hejsan, jag hoppar in här om man får? Jag bor i Farsta och är mamma till en kille som blir 4 månader om två veckor. De enda mammakompisar jag har bor på andra sidan stan dit det blir ett rätt stort projekt att ta sig när man inte har körkort så jag skulle gärna lära känna lite folk här i området att umgås med! 

• rut

Någon som har lust att gå till öppna förskolan i Stureby imorrn, torsdag?

• rut
    Mirali skrev 2012-09-05 11:29:30 följande:
    Fast.. nu sa vi ju precis fika. Är det fler som vill gå på ÖF istället?

Sorry.. Inte alls meningen att ta över nåt där, hade inte ens sett att ni hade bestämt fika. Förlåt!
  • angelica1110

Jag avvaktar och hänger på om ni vil till öppna förskolan någon dag, min son är ju lite äldre och har lite svårt att sitta still :)

• bellenbus

Utanför t-banan kl 11 it is! Det finns ju fiket som hade nämnts tidigare i tråden, på övervåningen där det finns bra med plats för barnvagnar. Men det kan vi ju ta på plats. :)

• Gemmi

Skit jag missade er... men gör gärna nåt skoj nästa vecka?

• Missciss

Hejhopp, någon som vill ta en liten promenad eller fika imorgon fredag kring ett-tiden?

• Gemmi
    Missciss skrev 2012-09-13 17:08:50 följande:
    Helst i Farstaområdet :)

Jag kan om du vill hela veckan som kommer nu utom måndsg...bor i farsta
  • Missciss

Vi har gått å blivit förkylda här..inte så farligt, men vi ska väl inte smitta ner nån.. Så vi avvaktar lite just nu..

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?