• Bambini

föräldralediga mammor i söderort?

Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.

• Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?
  • Trulsis83

Jag ses gärna imorgon! Fler som kan då?

• Trulsis83

Ska vi bestämma en ny träff i nästa vecka istället? Så att fler hinner läsa här. När passar det för er?

• rut

Hej alla, ok om jag också hänger på i den här tråden?
    Jag är föräldraledig, har en dotter på snart 6 månader [hon kom i slutet av februari], och bor i Stureby.. Träffar gärna andra för en fika eller promenad eller vad som helst :].

• Trulsis83
    rut skrev 2012-08-19 15:01:43 följande:
    Hej alla, ok om jag också hänger på i den här tråden?
    Jag är föräldraledig, har en dotter på snart 6 månader [hon kom i slutet av februari], och bor i Stureby.. Träffar gärna andra för en fika eller promenad eller vad som helst :].
    Roligt att du också bor i Stureby! Självklart är det ok att du hänger med i den här tråden! Var i Stureby bor du? Vi bor vid Bjuletorg. Jag har en son som snart är 4 månader och en äldre kille som snart är 3 år. Ses gärna för promenader m.m.
  • nattiizz

Hallå allihopa.. Hur ser veckan ut för er? Nån som har lust att ses någon dag?

• rut
    Trulsis83 skrev 2012-08-20 08:11:46 följande:
    Roligt att du också bor i Stureby! Självklart är det ok att du hänger med i den här tråden! Var i Stureby bor du? Vi bor vid Bjuletorg. Jag har en son som snart är 4 månader och en äldre kille som snart är 3 år. Ses gärna för promenader m.m.
    Då bor vi en liten bit ifrån varandra [men inte så långt ändå, hehe], vi bor precis i närheten av Stureby tunnelbana. Ses också väldigt gärna! [Är relativt nyinflyttad, så du kanske ha lust att visa lite andra promenadvägar än den lilla cirkel jag brukar gå runt i] ;].
    nattiizz skrev 2012-08-20 09:03:17 följande:
    Hallå allihopa.. Hur ser veckan ut för er? Nån som har lust att ses någon dag?
    Jag kan när som helst i veckan, förutom fredag.. :]

• Trulsis83

Ska vi bestämma onsdag, 22/8, ? Vad har ni lust att göra?

• rut

Jag ses gärna på onsdag! Är öppen för vad som helst, och har tillgång till bil och pendelkort så jag kan ta mig någon annan stans :].

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?