föräldralediga mammor i söderort?
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Öppna förskolan i Stureby ligger vid BVC/vårdcentralen
Hadw gärna hängt med, men är uppbokad hela dagen. Men är Gärna med nästa grej eller om någon vill ta en promenad någon dag framöver
Trulsis83, arbetar du i Stureby som förskollärare? Jag är oxå det, men jobbar norr om stan. Vart har du ditt barn? Du kanske kan komma med tips på förskolor, jag har noll koll på dem på denna sida
Är det lättare att ses på öppna förskolan i Stureby istället? För det verkar som att många bor runt omkring Stureby. De har öppet 9-12.
Ja öppna förskolan funkar här för mig! :) hittar dock inte i stureby .
Är den tiden för alla åldrar?
Öppna förskolan funkar här å, vi är morgonpigga så vi kan när som.
.. Och vi skulle ju kunna bestämma en tid och ses vid tunnelbanan och gå dit tillsammans i sånt fall?! :]
Ja, det är för alla åldrar! På Sturebys öppna förskola har de tyvärr ingen speciell dag och tid för bara bebisar. Jag var där en gång innan sommaren och tyckte det var mysigt och trevligt där.
Ska vi ses vid 10 utanför Svedmyra t-bana? Det är den närmaste station.
Vilka kommer dit?
Men vad bra. Jag tänkte bara så att min pöjk inte var för stor :) Jag är på den tiden och platsen:)
Jag är också på! :]