• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-28 13:26:57 följande:
    Som jag sa tidigare,
    Många här på FL hävdar att män tänder visuellt och kvinnor emotionellt. Alltså måste väl en kvinna få njuta lite av karlar som dreglar efter henne på nätet om hennes man ska kunna få dregla efter andra kvinnor på nätet?
    Svara gärna på det!
    Tja du tolkar emotionella käslor på samma sätt som faan tolkar bibeln....
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-28 13:34:57 följande:
    Oj, akta så du inte knäcker nåt. Har du aldrig läst fel? Är du SÄKER på det?
    Jo det händer, men jag ber om ursäkt för det i så fall....
  • Janice01
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-28 13:35:22 följande:
    Nje, gränsen går ALLTID att mannen får se andra nakna och tjejer får en plastsnopp...för MÄN måste se andra tanter nakna...så är det bara...*ironi*
    Eller kanske ännu bättre att vi också kan titta på läcker porr!
  • catdancing
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:52:13 följande:
    Får väl börja med detFlört
  • Anonym (Swingersliv)
    catdancing skrev 2012-06-28 13:41:16 följande:
    Jag har också fått sexleksaker av min sambo tilll min och hans stora lycka, ska jag tolka det som att han tycker jag ska leka själv.

Du svarade inte på vad du tyckte om hon hellre hade valt att leka med Dildon än dig och haft sex med dig en gång i månaden typ. Men det hade du säkerligen tyckt varigt fantastiskt trevligt! Eller hur? Det är så jag tolkar ditt inlägg. 
    Nej, det är klart att jag inte tyckt att det var roligt om hon inte ville ha sex med mig på en månad, men jag hade inte blivit arg på en dildo eller porrfilmen. Jag hade nog tittat på vad jag själv gjorde som skrämde bort henne. 

Om jag skrek, svor och hotade henne för att hon använde en dildo, så lär hon inte bli mer sugen på att ha sex med mig. Om jag ifrågasatte det hon gjorde med hån och förakt, så kan jag inte förvänta mig öppehet och ärlighet.

Om jag hotar och svär, så skulle hon bara dra sig undan än mer.

Så jag menar på att om du slappnar av och inte gör så stor grej av porrfilmen (bli inte arg nu), så kommer han till slut berätta för dig vad det handlar om. Kanske är han trött och tycker att det är "lättare" att onanera, kanske känner han sig oattraktiv, kanske tycker han att sexet är tråkigt, kanske vill han bara upptäcka nytt, eller så är han rädd. Jag vet inte och uppenbart inte du heller (inget illa ment). Den enda som vet är din man.  

Vad jag menar är att när han känner sig tillräckligt trygg att våga prata med dig, så kommer han ge dig svaret. Han kommer aldrig svara ärligt om du inte ger honom tryggheten först.

Vi män är inte så tuffa som ni kvinnor tror när det kommer till att prata om känslor.   

• Anonym (Jaja)
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:52:13 följande:
    Ja, för du är ju man som tänder visuellt.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 14:13:36 följande:
    Nej, det är klart att jag inte tyckt att det var roligt om hon inte ville ha sex med mig på en månad, men jag hade inte blivit arg på en dildo eller porrfilmen. Jag hade nog tittat på vad jag själv gjorde som skrämde bort henne. 

Om jag skrek, svor och hotade henne för att hon använde en dildo, så lär hon inte bli mer sugen på att ha sex med mig. Om jag ifrågasatte det hon gjorde med hån och förakt, så kan jag inte förvänta mig öppehet och ärlighet.

Så jag menar på att om du slappnar av och inte gör så stor grej av porrfilmen (bli inte arg nu), så kommer han till slut berätta för dig vad det handlar om. Kanske är han trött och tycker att det är "lättare" att onanera, kanske känner han sig oattraktiv, kanske tycker han att sexet är tråkigt, kanske vill han bara upptäcka nytt, eller så är han rädd. Jag vet inte och uppenbart inte du heller (inget illa ment). Den enda som vet är din man.  

Vad jag menar är att när han känner sig tillräckligt trygg att våga prata med dig, så kommer han ge dig svaret. Han kommer aldrig svara ärligt om du inte ger honom tryggheten först.

Vi män är inte så tuffa som ni kvinnor tror när det kommer till att prata om känslor.   

Ja och så slutar 50 % av alla äktenskap i skilsmässa...

Så männen har inget ansvar eftersom de inte är så tuffa då? Är det så att du kanske inte vill swinga utan din fru??
  • Anonym
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 14:13:36 följande:

Jag är inte arg, jag har inte hotat, jag har inte föraktat honom. Bara älskar honom med hela mitt hjärta och undrar vad vad som händer........Han får positiva spontana komentarer, typ Hej snygging, älskar att  röra vid honom. Smeka honom, förföra honom. Tro mig här är det inte jag som kräver, Jag bara undrar vad som är fel. Snart struntar jag i vad han kommer med för fel för att leva på detta sättet är outhärdligt. Men vad ska jag gör då? lämna honom när han är mannen i mitt liv?  Man orkar inte bara ge och ge och ge.Gråter

Han kommer inte att berätta vad som här problemet.................. 
  • Anonym
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-28 14:16:44 följande:
    Ja, för du är ju man som tänder visuellt.
    Men det är väl en jävla skillnad mot att vara otrogen som du tyckte!
  • Anonym (Swingersliv)
    Anonym skrev 2012-06-28 14:22:12 följande:
    Jag är inte arg, jag har inte hotat, jag har inte föraktat honom. Bara älskar honom med hela mitt hjärta och undrar vad vad som händer........Han får positiva spontana komentarer, typ Hej snygging, älskar att  röra vid honom. Smeka honom, förföra honom. Tro mig här är det inte jag som kräver, Jag bara undrar vad som är fel. Snart struntar jag i vad han kommer med för fel för att leva på detta sättet är outhärdligt. Men vad ska jag gör då? lämna honom när han är mannen i mitt liv?  Man orkar inte bara ge och ge och ge.Gråter

Han kommer inte att berätta vad som här problemet.................. 

Ledsen för din skull.. Verkligen...

Vi män kan ibland gå igång på att behöva "jaga" vår fru... Det vill säga att ju mer du dissar honom ju mer jagar han dig... Om du inte testat det, så kan det kanske vara en väg... 

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!