• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • catdancing
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 14:51:04 följande:
    Ledsen för din skull.. Verkligen...

Vi män kan ibland gå igång på att behöva "jaga" vår fru... Det vill säga att ju mer du dissar honom ju mer jagar han dig... Om du inte testat det, så kan det kanske vara en väg... 
    Mmm det är vad jag håller på med nu men det är sannerligen inte lätt. Hela jag längtar efter honom när han kommer hem så vill jag bara krama honomGråter
  • Anonym (Realist)
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 14:51:04 följande:
    Ledsen för din skull.. Verkligen...

Vi män kan ibland gå igång på att behöva "jaga" vår fru... Det vill säga att ju mer du dissar honom ju mer jagar han dig... Om du inte testat det, så kan det kanske vara en väg... 
    Jag håller med. Det är skillnad på orsak och verkan. Att män är ointresserade och riktar sitt sexuella intresse någon annanstans och att de är otacksamma svin i största allmänhet har inte med internetporren att göra. Det beror på att relationen har ingåtts med olika syften och intentioner från början. Man har helt enkelt inte varit ärliga mot varandra utan fått något annat än det stod på "kärlekskravlistan" från början. Det finns inga kvinnor som hade blivit kära om vi hade varit ärliga från början!  

Det är bara du själv som kan bestämma var gränsen går för vad som är ok. Ju snävare man sätter den gränsen ju fler konflikter kommer man att skapa och man blir till slut väldigt ensam. Det handlar om att hitta någon som man kan kompromissa lagom med.
  • catdancing
    Anonym (Realist) skrev 2012-06-28 15:11:10 följande:
    Jag håller med. Det är skillnad på orsak och verkan. Att män är ointresserade och riktar sitt sexuella intresse någon annanstans och att de är otacksamma svin i största allmänhet har inte med internetporren att göra. Det beror på att relationen har ingåtts med olika syften och intentioner från början. Man har helt enkelt inte varit ärliga mot varandra utan fått något annat än det stod på "kärlekskravlistan" från början. Det finns inga kvinnor som hade blivit kära om vi hade varit ärliga från början!  

Det är bara du själv som kan bestämma var gränsen går för vad som är ok. Ju snävare man sätter den gränsen ju fler konflikter kommer man att skapa och man blir till slut väldigt ensam. Det handlar om att hitta någon som man kan kompromissa lagom med.
    mmmm
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Realist) skrev 2012-06-28 15:11:10 följande:

vilken tragisk syn på mänskligheten.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:50:09 följande:
    Tja du tolkar emotionella käslor på samma sätt som faan tolkar bibeln....

Men det måste väl vara en bra grej om kvinnan tänder på det?
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:14:24 följande:
    Suck! Åter igen kan du inte svara på mitt svar...
    Sedan har du lika svårt att läsa som innan....Jag skrev att du LETADE UPP 2-3 VECKORS GAMLA inlägg, INTE att du skrev för 2-3 veckor sedan...
    Att jag kommenterade din grammatik osch liknane kom sig av att du förlöjligade någon annan på just det sättet. Varför är det inte lika berättigat när du uttrycker dig dåligt?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:50:09 följande:
    Tja du tolkar emotionella käslor på samma sätt som faan tolkar bibeln....
    Jaså, jag tolkar ditt inlägg som att du menar att en kvinna får inte tända på vilka känslor som helst heller när hon tänder emotionellt. Det är tydligen fel att tända på känslan av att känna sig attraktiv och få andra män att dregla efter en. Vilka känslor menar du då att en kvinna får tända på? Berätta.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 16:02:39 följande:
    Jaså, jag tolkar ditt inlägg som att du menar att en kvinna får inte tända på vilka känslor som helst heller när hon tänder emotionellt. Det är tydligen fel att tända på känslan av att känna sig attraktiv och få andra män att dregla efter en. Vilka känslor menar du då att en kvinna får tända på? Berätta.
    Om män får dregla efter nakna kvinnor måste kvinnor få vara nakna och låta män titta. Det är en rättighet. Frågan är om det är vettigt att driva dessa rättigheter i en kärleksfull relation. Men såklart är det ena inte värre än det andra.
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-28 16:08:50 följande:
    Om män får dregla efter nakna kvinnor måste kvinnor få vara nakna och låta män titta. Det är en rättighet. Frågan är om det är vettigt att driva dessa rättigheter i en kärleksfull relation. Men såklart är det ena inte värre än det andra.
    Nej precis. Och hur många män tycker det är kul och helt OK om hans kvinna visar upp sig naken för andra män? Antagligen väldigt få.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 16:26:49 följande:
    Nej precis. Och hur många män tycker det är kul och helt OK om hans kvinna visar upp sig naken för andra män? Antagligen väldigt få.

Snart kommer någon att skriva "jag tänder jättemycket på att andra män tittar på min fru". Ka-Disch!
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!