• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-27 13:08:59 följande:
    Göämde kommenterar del 2 i ditt mess...

NEJ, för att en person har ett sjukligt kontrollbehov så skall man inte behöva stötta henne i det. Vad hennes kille onanerar har INGEN annan än han själv med att göra. Hon skulle heller behöva sympatier med att få ett bättre självförtroende eller vård för sitt kontrollbehov, INTE hacka på hennes kille!
    Ok, du kanske har rätt men då kan man ju som tjej VÄLJA att lämna en kille man inte passar med, eller hur!!
  • Anonym (Jaja)

Jag undrar om det inte är ganska många tjejer som skulle ha mer sexlust till sina män om de visste att männen avstod från att kolla på porr? Jag tycker själv det skulle vara så avtändnade om min man gjorde det så jag skulle bara ha sex nån gång i nödfall...nej jag skulle nog lämnat honom får att leva utan sex vill jag ju inte. Jag frågade en gång vad min man skulle tycka om jag skulle leta upp en massa manliga könsorgan och titta på, han svarade att han inte alls skulle gilla det så det är himla skönt att vi är överens.

Sen får ni som vill använda porr göra det hur mycket ni vill men jag hoppas att de tjejer som inte gillar det säger det. Hur många tjejer "blundar" inte, och låter killen göra det så länge han döljer spåren? Det är ju så otrogna gör med???

• catdancing
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-27 14:09:20 följande:
    Jag undrar om det inte är ganska många tjejer som skulle ha mer sexlust till sina män om de visste att männen avstod från att kolla på porr? Jag tycker själv det skulle vara så avtändnade om min man gjorde det så jag skulle bara ha sex nån gång i nödfall...nej jag skulle nog lämnat honom får att leva utan sex vill jag ju inte. Jag frågade en gång vad min man skulle tycka om jag skulle leta upp en massa manliga könsorgan och titta på, han svarade att han inte alls skulle gilla det så det är himla skönt att vi är överens.

Sen får ni som vill använda porr göra det hur mycket ni vill men jag hoppas att de tjejer som inte gillar det säger det. Hur många tjejer "blundar" inte, och låter killen göra det så länge han döljer spåren? Det är ju så otrogna gör med???
    Helt sant, Jag gillar det inte och det står jag för. I en relation ska man respektera varandras åsikter varför är det då rätt att jag ska respektera hans porrsurfande när han inte kan respektera min åsikt att jag tycker det är kränkande när han gör det?
  • Sarah f
    catdancing skrev 2012-06-27 15:36:39 följande:
    Helt sant, Jag gillar det inte och det står jag för. I en relation ska man respektera varandras åsikter varför är det då rätt att jag ska respektera hans porrsurfande när han inte kan respektera min åsikt att jag tycker det är kränkande när han gör det?
    Om någon i en nära relation hävdar vad de har RÄTT att göra är de mer intresserade av vad de kan FÅ snarare än vad de kan GE. 

Alla som generaliserar är idioter.
  • Fridayyy
    honochhan67 skrev 2012-06-27 16:09:15 följande:
    Suck! Here we go again! Kräks
    Har vi hört den förr?
    Läs inte tråden om du mår så illa av det!
  • Sarah f
    honochhan67 skrev 2012-06-27 16:09:15 följande:
    Suck! Here we go again! Kräks
    Har vi hört den förr?

Om du har svaret på hur alla i en relation ska må bra, kan inte du dela med dig av det? Du kommer troligen bli rik på kuppen.

Jag tycker själv det är en intressant fråga, även om jag inte har det problemet själv. 
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym (Swingersliv)

Tycker att du gör en för stor sak av det... För en kille så är porrfilm ett sexhjälpmedel, liksom en dildo för er kvinnor. Om min fru onanerar med en dildo så blir ju inte jag kränkt...

Föreslå att titta på porr tillsammans. Du kanske hittar vad du gillar...

Hos oss så porrsurfar min fru mer än jag. Sen vill hon prova lite nytt...

Ta det inte så seriöst som sagt...

swingersliv.blogg.se

• Fridayyy
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-27 18:04:27 följande:
    Tycker att du gör en för stor sak av det... För en kille så är porrfilm ett sexhjälpmedel, liksom en dildo för er kvinnor. Om min fru onanerar med en dildo så blir ju inte jag kränkt...

Föreslå att titta på porr tillsammans. Du kanske hittar vad du gillar...

Hos oss så porrsurfar min fru mer än jag. Sen vill hon prova lite nytt...

Ta det inte så seriöst som sagt...

swingersliv.blogg.se

Vad är det som är nytt som hon inte vetat om innan?  Iså fall kan man väl ha sexchat som ett hjälpmedel också?
  • EnAnonumius
    Fridayyy skrev 2012-06-27 18:12:18 följande:
    Vad är det som är nytt som hon inte vetat om innan?  Iså fall kan man väl ha sexchat som ett hjälpmedel också?
    Sen när blev porrfilmer realtid, med IRL personer som sitter bakom en monitor med  en chatklient och snackar i realtid?

Kan du inte först konceptskillnaden mellan sexchatt/caming och porrfilmer så kan jag förstå ditt utlåtande.

Annars så kanske du skall se över din äpple päron jämförelse.
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!