• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • catdancing
    Sarah f skrev 2012-06-28 17:47:07 följande:
    Snart kommer någon att skriva "jag tänder jättemycket på att andra män tittar på min fru". Ka-Disch!
    Hahhahahaha
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-28 16:26:49 följande:
    Nej precis. Och hur många män tycker det är kul och helt OK om hans kvinna visar upp sig naken för andra män? Antagligen väldigt få.
    Helt säkert, så egentligen så kan jag ju lägga mig att sola naken i trädgården utan att i en sekund fundera över min sambos känslor i det (det är ju så han har gjort när han har porrsurfat) Han porrsurfar och njuter av det, jag solar naken i trädgården och njuter av att andra män småsneglar när de går förbi. Förmodligen skulle halva granskapets karlar börja traska förbi vår trädgård då min kropp är snyyyg. Och sen när min sambo upptäcker detta tycka att han är helt fel ute och inte alls förstå att han blir sårad. Hahahahahahahahaha var blev ömsesidig respekt över den andras känslor av någonstans i ett förhållande???? Botta puts väck 
  • Sarah f
    catdancing skrev 2012-06-29 08:00:26 följande:
    Helt säkert, så egentligen så kan jag ju lägga mig att sola naken i trädgården utan att i en sekund fundera över min sambos känslor i det (det är ju så han har gjort när han har porrsurfat) Han porrsurfar och njuter av det, jag solar naken i trädgården och njuter av att andra män småsneglar när de går förbi. Förmodligen skulle halva granskapets karlar börja traska förbi vår trädgård då min kropp är snyyyg. Och sen när min sambo upptäcker detta tycka att han är helt fel ute och inte alls förstå att han blir sårad. Hahahahahahahahaha var blev ömsesidig respekt över den andras känslor av någonstans i ett förhållande???? Botta puts väck 
    Detta är ju andra sidan av porr-myntet. Det måste ju finnas kvinnor att titta på åt männen, så kör på. Något så oväsentligt som din killes känslor inför det hela spelar verkligen ingen roll. Det är din RÄTT att visa upp dig, precis när du vill.
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym
    catdancing skrev 2012-06-29 08:00:26 följande:
    Om man kan jämnställa att titta på porr med att blotta sej så är man nog ute på väldigt tunn is.... Det ena är dessutom olagligt.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-29 10:06:27 följande:
    Om man kan jämnställa att titta på porr med att blotta sej så är man nog ute på väldigt tunn is.... Det ena är dessutom olagligt.
    Varför? Om hon bor avskilt så får hon gå naken bäst hon vill. Är DET problemet, att det är olagligt? Då kan hon ju helt enkelt posera framför webbkameran, vilket är vad porr är i ena änden.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-28 16:02:39 följande:
    Jaså, jag tolkar ditt inlägg som att du menar att en kvinna får inte tända på vilka känslor som helst heller när hon tänder emotionellt. Det är tydligen fel att tända på känslan av att känna sig attraktiv och få andra män att dregla efter en. Vilka känslor menar du då att en kvinna får tända på? Berätta.
    Hon får väl tända på vad hon vill, men om hon är otrogen och visar upp sej för andra eller har sexuell kontakt genom sexchat så skall hon nog inte ha ett förhållande för allas bästa!
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-29 10:10:02 följande:
    Hon får väl tända på vad hon vill, men om hon är otrogen och visar upp sej för andra eller har sexuell kontakt genom sexchat så skall hon nog inte ha ett förhållande för allas bästa!

Ingen har pratat om chatt det sista, enbart att visa upp sig. IRL eller via webben.
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-29 10:10:02 följande:
    Är det otrohet att visa upp sig naken?????
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-29 10:09:34 följande:
    Varför? Om hon bor avskilt så får hon gå naken bäst hon vill. Är DET problemet, att det är olagligt? Då kan hon ju helt enkelt posera framför webbkameran, vilket är vad porr är i ena änden.
    Nope, det är inte lagligt att visa upp sej naken om det är insyn fråna allmän plats! Kolla dommar i det ämnet.
    Sedan tycker jag att det är otrohet att visa upp sej för andra än sin partner.
  • Sarah f
    Fridayyy skrev 2012-06-29 10:11:46 följande:
    Är det otrohet att visa upp sig naken?????

Hm, jag trodde det var du och jag som var moralkäringarna här?

Att köra på webben kan man ju få en peng för med, det är ju nytta och nöje på en gång.   
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!