• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 11:46:57 följande:
    Gäller samma rättigheter för en kvinna som blir kåt av uppmärksamheten av män och alltid brukade sexchatta innan hon träffade sin partner?
    Om det enda som är viktigt är att man blir kåt, borde det vara ok.
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym (Swingersliv)
    catdancing skrev 2012-06-28 07:54:57 följande:
    Men det är ju inte det som är problemet, har ingen lyssnat i den här tråden. HAN ger mig mindre sexuell uppmärksamhet sedan han börjat porrsurfa. grrrrrrrrrrrrrrr. HUR i H......................vete ska jag då kunna tycka att det är helt ok och skitbra att han porrsurfar. Det ger mig inget positivt alls, bara negativt. OM din fru börjar använda sin Dildo så passa mycket att ert gemensamma sexuella liv blir lidande???? Kom inte och säg att du tycker att det helt ok och inte blir kränkt och sårad och undrar va f...................n som står på. NU ÄR JAG JÄVLIGT FÖRBANNAD. Folk här i tråden bara talar om för mig vad jag ska tycka och inte tycka utan att överhuvudtaget läsa vad som är grunden till att jag inte uppskattar att han porrsurfar. Jag är ingen j...............la moraltant.............{#emotions_dlg.djavulsk}
    Oj... 

Om man fått över 1.000 inlägg på sin tråd och fortfarande står fast vid sin ståndpunkt, så är det ju bara medhåll du vill ha... "Snälla hjälp mig någon" betyder ju i din värld "säg att jag har rätt".

Ledsen, men med tanke på ditt sätt att skriva till mig, så hade jag nog också valt att porrsurfa...

Vad det gäller sexleksaker, så är det jag som förser henne med dem till hennes och min stora lycka.

Lycka till med ditt sexliv. Hoppas du hittar en väg utan ilska och bitterhet. Tror att din man kommer att bli mer sugen på dig då.   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-28 11:46:57 följande:
    Gäller samma rättigheter för en kvinna som blir kåt av uppmärksamheten av män och alltid brukade sexchatta innan hon träffade sin partner?
    Du ser själv ingen skillnad på att vara orogen med att kolla på porr? Tur man inte lever med dej!
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-28 11:35:55 följande:
    Gör det, snälla. Jag skrev inte här för 2-3 veckor sedan utan hoppade in för kanske en vecka sedan.  Hata på du om det gör dig gladare.
    Suck! Åter igen kan du inte svara på mitt svar...
    Sedan har du lika svårt att läsa som innan....Jag skrev att du LETADE UPP 2-3 VECKORS GAMLA inlägg, INTE att du skrev för 2-3 veckor sedan...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-28 13:10:45 följande:
    Du ser själv ingen skillnad på att vara orogen med att kolla på porr? Tur man inte lever med dej!
    Som jag sa tidigare,
    Många här på FL hävdar att män tänder visuellt och kvinnor emotionellt. Alltså måste väl en kvinna få njuta lite av karlar som dreglar efter henne på nätet om hennes man ska kunna få dregla efter andra kvinnor på nätet?
    Svara gärna på det!
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 13:10:25 följande:
    Oj... 

Om man fått över 1.000 inlägg på sin tråd och fortfarande står fast vid sin ståndpunkt, så är det ju bara medhåll du vill ha... "Snälla hjälp mig någon" betyder ju i din värld "säg att jag har rätt".

Ledsen, men med tanke på ditt sätt att skriva till mig, så hade jag nog också valt att porrsurfa...

Vad det gäller sexleksaker, så är det jag som förser henne med dem till hennes och min stora lycka.

Lycka till med ditt sexliv. Hoppas du hittar en väg utan ilska och bitterhet. Tror att din man kommer att bli mer sugen på dig då.   

Hessegud vad löjligt. Ska folk inte få vara arga längre heller??? Min man tänder lika mycket på mig när jag är arg. Men vill man ha en partner som är som ett streck i humöret så ok.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 13:26:57 följande:
    Som jag sa tidigare,
    Många här på FL hävdar att män tänder visuellt och kvinnor emotionellt. Alltså måste väl en kvinna få njuta lite av karlar som dreglar efter henne på nätet om hennes man ska kunna få dregla efter andra kvinnor på nätet?
    Svara gärna på det!

Det är helt logiskt så länge kvinnan blir kåt av det.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:14:24 följande:
    Suck! Åter igen kan du inte svara på mitt svar...
    Sedan har du lika svårt att läsa som innan....Jag skrev att du LETADE UPP 2-3 VECKORS GAMLA inlägg, INTE att du skrev för 2-3 veckor sedan...

Oj, akta så du inte knäcker nåt. Har du aldrig läst fel? Är du SÄKER på det?
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-28 13:26:57 följande:
    Som jag sa tidigare,
    Svara gärna på det!
    Nje, gränsen går ALLTID att mannen får se andra nakna och tjejer får en plastsnopp...för MÄN måste se andra tanter nakna...så är det bara...*ironi*
  • catdancing
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 13:10:25 följande:
    Oj... 

Jag har också fått sexleksaker av min sambo tilll min och hans stora lycka, ska jag tolka det som att han tycker jag ska leka själv.

Du svarade inte på vad du tyckte om hon hellre hade valt att leka med Dildon än dig och haft sex med dig en gång i månaden typ. Men det hade du säkerligen tyckt varigt fantastiskt trevligt! Eller hur? Det är så jag tolkar ditt inlägg. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!