• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (känslig man)
    Mr Espresso skrev 2012-06-29 13:55:27 följande:
    Jag fattar inte allt detta skrivandet pga att någon kollar porr på nätet. Är det verkligen så farligt eller onormalt?
    Det är varken farligt eller onormalt men om min partner blir sårad eller känner sig förbisedd på något sätt så bör man inte hålla på med det
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-29 13:08:19 följande:
    Nej! Porrkonsumption vid onani är lika lite otrohet som att tjejer använder sexleksaker. Inget nödvändigt men ack så mycket skönare!

Vill du att din man/fru onanerar anonymt för andra än för dej så är det väl upp till dej. Själv skulle jag först varna sedan lämna personen om han/hon fortsatte med det!
    Kanske inte otrohet men det kan vara ett svek och oerhört avtändande.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-29 11:54:45 följande:
    Äh, de kommer aldrig att fatta. De tycker bara att män ska ha denna rättigheten, jag fattar inte vem som lurar vem egentligen??
    Anonym skrev 2012-06-29 12:49:11 följande:
    Det verkar vara otroligt svårt för nån att svara i alla fall. Själv tycker jag det är en glasklar spegelbild/motsvarighet till när en man kollar på porr.
    Ja och det kan ha med att göra att folk inte delar ER åsikt om att de "måste var på ett visst sätt", som gör att det blir tröttsamt att svar på till slut och man ger fan i det helt enkelt.

Det är bara att acceptera och inse att folk inte har samma åsikter som diverse "Anonymer med tillfälliga nick" försöker tvinga på andra, om att "vem lurar vem" etc etc vad mer ni vräker ut er baserat på ER EGNA privata uppfattning, kring porrsurfande män/kvinnor som NI har.  Ni är inte alla andra ni sitte rinte inne med "absolutra sanningar" er åsikt och era tankar enbart subjektiva och inget annat och gäller för enbart er själva.

Ja ja nu skall man väl få nedkört i halsen att man "lurar sig själv" när man accepter porrsurfande med lite onani. För uppenbarligen så är det ju den ENDA sanningen som skall gälla alla. Drömmer
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-06-29 14:26:53 följande:
    Ja och det kan ha med att göra att folk inte delar ER åsikt om att de "måste var på ett visst sätt", som gör att det blir tröttsamt att svar på till slut och man ger fan i det helt enkelt.

Det är bara att acceptera och inse att folk inte har samma åsikter som diverse "Anonymer med tillfälliga nick" försöker tvinga på andra, om att "vem lurar vem" etc etc vad mer ni vräker ut er baserat på ER EGNA privata uppfattning, kring porrsurfande män/kvinnor som NI har.  Ni är inte alla andra ni sitte rinte inne med "absolutra sanningar" er åsikt och era tankar enbart subjektiva och inget annat och gäller för enbart er själva.

Ja ja nu skall man väl få nedkört i halsen att man "lurar sig själv" när man accepter porrsurfande med lite onani. För uppenbarligen så är det ju den ENDA sanningen som skall gälla alla. Drömmer
    Ok, du får gärna tolka det så! Men jag vet att väldigt många tjejer tycker det är avtändande att deras män sitter och tittar på 18 åriga tjejer och runkar. Och JAG TROR att det leder till mindre sex i det förhållandet! Många säger ju till och med till killen att dölja vilka sidor han varit inne på...varför gör man det??? Förmodligen för att man mår dåligt av att veta vad han gör??
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-29 13:09:20 följande:
    Dessa kvinnor och män har det som jobb.

Ok, så om en man går till enprostituerad är det inte otrohet eftersom hon gör sitt jobb? Varför är det inte otrohet att visa sig naken om man tar betalt för det men otrohet om det är gratis? Det är ju inte att prostituera sig, så vad är den avgörande skillnaden?
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym (Jaja)

En fråga...får man tycka att det är otrohet med porrsurferi?? Och jag är helt öppen med det? Om jag säger det till min man.

• 100kgpappa
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-29 14:35:20 följande:
    Ok, du får gärna tolka det så! Men jag vet att väldigt många tjejer tycker det är avtändande att deras män sitter och tittar på 18 åriga tjejer och runkar. Och JAG TROR att det leder till mindre sex i det förhållandet! Många säger ju till och med till killen att dölja vilka sidor han varit inne på...varför gör man det??? Förmodligen för att man mår dåligt av att veta vad han gör??
    Att många killar döljer det beror nog mest på att det vet att deras tjejer inte gillar. Håller dock med om att tar ens partner illa upp ska man inte kolla, eller hitta en annan partner som inte har problem med det.

Sen är inte all porr 18-tjejer, ni ger en ganska förenklad bild på porren,.Som kille så VET jag att de flesta killar går ingång på sexet, att bara titta på nakna tjejer ger nog inte så mycket för de flesta som kommit över 20-strecket. Men däremot heta sexscener som är välgjorda och där alla iblandades njutning är i fokus, det kan vara riktigt upphetsande, både för tjejer och killar.
      Dock kan man få leta lite för att hitta bra porr. Folk som inte gillar porr refererar alltid till skitporr och hävdar sen att all porr är sådan, ungefär som att åka på semester till Afghanistan och sen konstatera att det där med att åka utomlands är ju värdelöst, bara sand och självmordsbombare, fattar inte varför folk och till Thailand, det är ju värdelöst utomlands.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Jaja)
    100kgpappa skrev 2012-06-29 14:46:55 följande:
    Att många killar döljer det beror nog mest på att det vet att deras tjejer inte gillar. Håller dock med om att tar ens partner illa upp ska man inte kolla, eller hitta en annan partner som inte har problem med det.

Sen är inte all porr 18-tjejer, ni ger en ganska förenklad bild på porren,.Som kille så VET jag att de flesta killar går ingång på sexet, att bara titta på nakna tjejer ger nog inte så mycket för de flesta som kommit över 20-strecket. Men däremot heta sexscener som är välgjorda och där alla iblandades njutning är i fokus, det kan vara riktigt upphetsande, både för tjejer och killar.
      Dock kan man få leta lite för att hitta bra porr. Folk som inte gillar porr refererar alltid till skitporr och hävdar sen att all porr är sådan, ungefär som att åka på semester till Afghanistan och sen konstatera att det där med att åka utomlands är ju värdelöst, bara sand och självmordsbombare, fattar inte varför folk och till Thailand, det är ju värdelöst utomlands.
    För mig spelar det väl ingen roll vad det är för porr det är avtändande för mig. Jag kan inte förstå hur porr kan vara så viktigt att man ljuger om det.
  • Sarah f

Men jag tror att de som klagar inte kanske har en man som bara kollar på sexscener utan att det är mer explicita former av porr. Exempelvis hade jag själv en man som älskade gymnaster, akrobater och kontortionister. Han samlade enorma mängder porr med nakna ormmänniskor. Självklart var det inte "sexet" han tände på utan kvinnor med den egenskapen.
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym

Det hade varit intressant att få höra mer om hur den där kvalitetsstämplade porren innehåller? Hur mycket och på vilka sätt skiljer den sig från sån "skitporr" som du nämner? Var hittas den bra porren?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!