• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 11:15:29 följande:
    Om hon strippar i webcam med en massa män uppkopplade som bombarderar med att beskriva hur het hon är och hur de vill sätta på henne. Är det otrohet?
    Det tycker jag i alla fall!
    Tycker ni 3 här som lever i den här tråden inte det så borde ni nog....Nja skiter i säga något dumt!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 11:46:51 följande:
    Det tycker jag i alla fall!
    Tycker ni 3 här som lever i den här tråden inte det så borde ni nog....Nja skiter i säga något dumt!
    Tycker du att porrkonsumtion också är otrohet?

Om kvinnan visar upp sig i webcam och njuter, blir kåt och blöt av känslan att män blir kåt av henne. Sen stänger av och onanerar en stund. PÅ VILKET SÄTT är det mer fel jämfört med om hennes man söker upp nakna kvinnor på nätet, beundrar deras kroppar, kuken ställer sig och han runkar medan han föreställer sig att han sätter på dom heta kvinnorna?
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-29 11:52:08 följande:

Om kvinnan visar upp sig i webcam och njuter, blir kåt och blöt av känslan att män blir kåt av henne. Sen stänger av och onanerar en stund. PÅ VILKET SÄTT är det mer fel jämfört med om hennes man söker upp nakna kvinnor på nätet, beundrar deras kroppar, kuken ställer sig och han runkar medan han föreställer sig att han sätter på dom heta kvinnorna?
    Äh, de kommer aldrig att fatta. De tycker bara att män ska ha denna rättigheten, jag fattar inte vem som lurar vem egentligen??
  • Sarah f

Berättigad fråga och som sagt, det krävs kvinnor som visar upp sig för att det ska bli porr att kolla på.
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-29 11:54:45 följande:
    Äh, de kommer aldrig att fatta. De tycker bara att män ska ha denna rättigheten, jag fattar inte vem som lurar vem egentligen??
    Det verkar vara otroligt svårt för nån att svara i alla fall. Själv tycker jag det är en glasklar spegelbild/motsvarighet till när en man kollar på porr.
  • catdancing

Bra talat, finns i samhället något som säger att män får göra dit och datt och vi kvinnor ska foga oss och om vi blir upprörda så är vi bara tokiga moraltanter. Men när en kvinna gör något som hetsar upp henne så är det en helt annan sak. Vad var och en gör är väl upp till dem men jag tycker ändå att om man lever i en relation så tar man hänsyn till sin partners önskningar och känslor. Min sambo skulle inte tycka det var så himla kul om han får höra från sina kompisar att jag dansat utmanande när jag va ute själv. Kan jag då inte respektera hans känslor och inte göra detta. Det verkar som om det som sker innanför 4 väggar och med en skärm mellan sig och omvärlden är helt ok. Då är allt tillåtet för det är ändå inte på riktigt..........
  • Anonym

Nej! Porrkonsumption vid onani är lika lite otrohet som att tjejer använder sexleksaker. Inget nödvändigt men ack så mycket skönare!

Vill du att din man/fru onanerar anonymt för andra än för dej så är det väl upp till dej. Själv skulle jag först varna sedan lämna personen om han/hon fortsatte med det!
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-29 11:54:51 följande:
    Berättigad fråga och som sagt, det krävs kvinnor som visar upp sig för att det ska bli porr att kolla på.
    Dessa kvinnor och män har det som jobb.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 13:08:19 följande:
    Nej! Porrkonsumption vid onani är lika lite otrohet som att tjejer använder sexleksaker. Inget nödvändigt men ack så mycket skönare!

Vill du att din man/fru onanerar anonymt för andra än för dej så är det väl upp till dej. Själv skulle jag först varna sedan lämna personen om han/hon fortsatte med det!
    Att använda dildos är jämförbart med att en man använder FLESHLIGHTS eller liknande, INGET annat.
  • Mr Espresso

Jag fattar inte allt detta skrivandet pga att någon kollar porr på nätet. Är det verkligen så farligt eller onormalt?

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!