• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • 100kgpappa

Sen har jag aldrig påstått att det skulle vara löjligt att inte gilla porr, men däremot tror jag många tjejer tolkar in för mycket i det, och mår dåligt över det helt i onödan. Men det är upp till var och en vad man gillar, har bara svårt att förstå det massiva motståndet från vissa mot att det finns bilder och filmer på folk som har sex.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 09:12:26 följande:
    HUr går det för dig i verkliga livet? Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...och så kallar du alla nymoralister??? Jag kan förstå att du inte tycker att porr är så stor grej när du gör så mycket grövre grejer.
    Varför skulle det vara värre grejor? 
    Med vilken rätt har någon (i detta fall du) att sitta och gradera vad som är "värre", "inte värre" utefter sin egna subjektiva skala för omgivningen?
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-07-01 10:26:56 följande:
    Varför skulle det vara värre grejor? 
    Med vilken rätt har någon (i detta fall du) att sitta och gradera vad som är "värre", "inte värre" utefter sin egna subjektiva skala för omgivningen?
    Nja, det är ju värre enligt svenska rättsväsendet i alla fall??? Att köpa en hora kontra se på porr.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 10:41:09 följande:
    Nja, det är ju värre enligt svenska rättsväsendet i alla fall??? Att köpa en hora kontra se på porr.
    Vad har svensk lagstiftning med saken att göra?

Du skrev faktiskt i inlägg #1118

Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...

Om en fru säger åt sin man att köpa sex i Grekland av en prostituerad så har det inget med Svensk lagstiftning att göra. Det är inte straffbart för en svensk medborgare att köpa sex av en hora i ett land där sexköp är lagligt. Oavsett om den svenske är gift eller singel.

Så bland inte in svensk lagstiftning i detta och framförallt lär dig att fatta att Svensk lagstiftning inte gäller i Grekland.

Så ja det kvarstår det jag skrev fullt ut i inlägg #1122 även här med efter ditt svar.
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-07-01 21:03:07 följande:
    Vad har svensk lagstiftning med saken att göra?

Du skrev faktiskt i inlägg #1118

Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...

Om en fru säger åt sin man att köpa sex i Grekland av en prostituerad så har det inget med Svensk lagstiftning att göra. Det är inte straffbart för en svensk medborgare att köpa sex av en hora i ett land där sexköp är lagligt. Oavsett om den svenske är gift eller singel.

Så bland inte in svensk lagstiftning i detta och framförallt lär dig att fatta att Svensk lagstiftning inte gäller i Grekland.

Så ja det kvarstår det jag skrev fullt ut i inlägg #1122 även här med efter ditt svar.
    JAG VEEEEEEEEEET att det inte är olagligt i Grekland men jag skriver väl så här då så jag inte trampar på dina känsliga tår...JAG och många andra svenskar tycker att det är grövre att köpa sex av en hora istället för att kolla på porr!

Och du läste inte vad jag skrev, jag skrev inte värre saker...
  • maaammaaa

Det handlar främst om känslor. Min älskling skriver TS. Hon anser att han är hennes, alltså borde andra kvinnor och män exkluderas i deras sexliv. Hade hon ansett honom som en sexstinn individ som man kan förlusta sig med utan att involvera känslorna så värst djupt hade hon kanske reagerat annorlunda. Hon kanske vill ha något djupare än bara ytligt sex. Samhörigheten riskerar säkert få sig en törn när man inser att man har olika moraluppfattning.

• catdancing
    maaammaaa skrev 2012-07-02 12:25:04 följande:
    Det handlar främst om känslor. Min älskling skriver TS. Hon anser att han är hennes, alltså borde andra kvinnor och män exkluderas i deras sexliv. Hade hon ansett honom som en sexstinn individ som man kan förlusta sig med utan att involvera känslorna så värst djupt hade hon kanske reagerat annorlunda. Hon kanske vill ha något djupare än bara ytligt sex. Samhörigheten riskerar säkert få sig en törn när man inser att man har olika moraluppfattning.
    Glad
  • Stringbody

Så om man är gift med en författare så skall man helst inte läsa andra människors böcker!? Idioti! Kan inte förstå varför porr är så farligt, och varför det hela tiden skall jämföras med otrohet! Man får väl bestämma själv om man vill konsumera porr, det har inget med kärleken till sin nästa att göra.

• Anonym (Jenny)

Bara läst ts. Min man kollar på porr. Jättebra tycker jag. Att kunna ha sex med sig själv i en relation är väl inte fel. Ofta kollar han porr på kvällen för att sen komma in och sätta på mig. Och ja det är mig han vill ligga med.

• Jellybeanbaby

Ser att TS verkar ha insett att hon hade fel för länge sen -  inte ett spår av henne i tråden.

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!