• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • 100kgpappa
    Anonym skrev 2012-06-29 14:50:28 följande:
    Det hade varit intressant att få höra mer om hur den där kvalitetsstämplade porren innehåller? Hur mycket och på vilka sätt skiljer den sig från sån "skitporr" som du nämner? Var hittas den bra porren?
    Det är ju upp till var och en vad man finner upphetsande, men personligen tycker jag inte det är så upphetsande med porr där det är väldigt hård sex, smisk på rumpan och verbala uttryck som "fucking bitch, "slut" mm. Avsugning där det ges sken av tjejen klöks (skånska för kräkreflex) och liknande.

Däremot en scen med tex 2 killar som har sex med tjej där de ger henne njutning, både med händer och tunga innan de knullar, där det verkligen ser ut som om tjejen njuter, det är nice.

Bara kameravinklar på själva könen är mindre upphetsande, föredrar när man ser hela kroppen och ansikten på aktörerna, det är det jag menar med själva filmkvaliten.

Var man hittar den? Man får tyvärr leta en del, men börja med att sålla bort amerikansk porr och kika mer på europeisk, den brukar vara mjukare och snyggare, inte lika mycket avtändande silikontuttar heller.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • CygnusX1
    Anonym skrev 2012-06-30 21:17:43 följande:
    Är jag ensam om att vara tjej och kolla mycket å porr..? Jag gillar min kille lika mycket för det, det har liksom inte med honom att göra, jag tycker onani och sex är lite olika saker. 
    Ibland fantiserar jag tom om honom, heh... Knäppt kanske? Jag vet inte.  

Tror inte du är ensam, men kanske är det vanligare att killar tittar på porrfilmer.
  • Meddelande borttaget
  • JOE01
    Är jag ensam om att vara tjej och kolla mycket å porr..? Jag gillar min kille lika mycket för det, det har liksom inte med honom att göra, jag tycker onani och sex är lite olika saker. 

Tycker inte det är konstigt. Tror bara att många tjejer aldrig skulle erkänna att de gör det.
  • Accentnougat

Jag kommer aldrig fatta de tjejer som inte kan acceptera att deras män kollar på porr. Jag har nog aldrig träffat på en kille som inte gillar porr. 
    Men prata med din man. Fråga vad det är han gillar med porr. Kanske kan ni kolla tillsammans och att du också lär dig att uppskatta det. 

• lykantrophona
    Nej, jag och min tjejkompis kollar också på porr.
  • CygnusX1
    Accentnougat skrev 2012-06-30 23:00:53 följande:
    Jag kommer aldrig fatta de tjejer som inte kan acceptera att deras män kollar på porr. Jag har nog aldrig träffat på en kille som inte gillar porr. 
    Men prata med din man. Fråga vad det är han gillar med porr. Kanske kan ni kolla tillsammans och att du också lär dig att uppskatta det. 
    Tittar gärna ihop med dig.Flört
  • Anonym (Jaja)
    CygnusX1 skrev 2012-06-30 23:03:17 följande:
    Tittar gärna ihop med dig.Flört
    HUr går det för dig i verkliga livet? Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...och så kallar du alla nymoralister??? Jag kan förstå att du inte tycker att porr är så stor grej när du gör så mycket grövre grejer.
  • Anonym (Jaja)
    100kgpappa skrev 2012-06-30 21:12:33 följande:
    Det kan jag hålla med om, om man bara tittar på porr med en specifik typ av tjejer, då kan jag förstå att man blir stött, men oftast vill killar bara kolla på lite sex helt enkelt, men visst finns det undantag.
    Man är löjlig om man inte tycker att killen ska kolla på porr men det är helt ok att bli tjurig och lite stött om han kollar på specifika tjejer???  Varför vill killar bara titta på lite sex helt enkelt??
  • 100kgpappa
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 09:14:39 följande:
    Man är löjlig om man inte tycker att killen ska kolla på porr men det är helt ok att bli tjurig och lite stött om han kollar på specifika tjejer???  Varför vill killar bara titta på lite sex helt enkelt??
    Det jag menade är att om man tex bara tittar på japanska tjejer, eller väldigt smala tjejer, och ens egen tjej inte alls ser ut så, då är det ju uppenbart att man egentligen tänder på en annan typ av tjej, och då kan jag förstå om den tjej inte tycker det är så kul.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!