• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fabella

Porr är ju fantastiskt! Jag blir skitkåt av porr o kollar ofta när jag är själv hemma. :-P Sen när sambon kommer hem så möts han av en plaskvåt fitta. Han har aldrig klagat. Jag har inget emot att han tittar på porr heller. Det är ju bara ett plus för mig om hans kuk savar och han är extra snuskig med mig sen.

Ibland tittar vi tillsammans på något som båda gillar. Det är hett

• Inteutanproblem

Tittar själv på porr, kanske inte så jätte ofta men jag gör. Min sambo gör det med, särskilt om det är så att jag ex ej vill eller kan ha sex. Stör mig inte det minsta, ibland hjälper jag honom också ;) han kan även sitta/ligga brevid mig utan att någon utav oss tycker det är obehagligt, konstigt, pinsamt osv.

Porr industrin kan störa mig ibland, den är så genomskinlig och fake. Men jag avskyr det inte eller mår dåligt av den. Får även säga att JAG kvinnan är mer petig och noga med hur personerna ser ut och för sig, inte för att jag "tänder" på dom men för att helheten blir trevligare. Min sambo tittar mest på själva akten och "ser" inte så mkt det andra, han brukar spola till de delarna med sexscener han gillar bäst.

Men sen är nog vi båda väldigt "öppna" i sinnet utav oss, tar inte allting som om det vore på liv eller död. Har inga problem att spana in snygga tjejer på stan tillsammans heller, jag känner mig aldrig hotad i vår relation. Jag kan sitta och bli helt till mig om jag ser ögongodis på tex tvn och han retas lite med mig "han hade du gärna velat ha va!? ;) " osv.

Så för mig känns "porr" som något helt okej. Den är inte perfekt och är en mörk branch ibland. Men jag tror att ju fler kvinnor som själva börjar producera osv kommer vi kunna se även en mjukare, sensuellare sida utav porren. En sida som skildrar "verkligheten". Jag kan tex tycka att amatörporr är roligare att titta på överlag.

• catdancing
    Fabella skrev 2012-06-29 16:11:34 följande:
    Porr är ju fantastiskt! Jag blir skitkåt av porr o kollar ofta när jag är själv hemma. :-P Sen när sambon kommer hem så möts han av en plaskvåt fitta. Han har aldrig klagat. Jag har inget emot att han tittar på porr heller. Det är ju bara ett plus för mig om hans kuk savar och han är extra snuskig med mig sen.

Men mitt problem är ju att vårt sexliv blivit sämre sen han börjat kolla på porr, han väljer liksom det före oss
  • Inteutanproblem
    catdancing skrev 2012-06-29 16:33:37 följande:
    Men mitt problem är ju att vårt sexliv blivit sämre sen han börjat kolla på porr, han väljer liksom det före oss

Är det just "porren" i sig som orsakar detta? Eller är det mer djupgående psykologiskt hos er båda kanske? Alltså att porren skapar en "konflikt" inom er i form utav (tex) att du känner dig bortvald, inte tillräckligt attraktiv och känner avsmak? Och han känner sig oförstådd, tycker det är jobbigt att du är så "emot" det när han innerst inne önskar att du kunde "förstå". Och detta i sin helhet gör att erat sexliv blir sämmre, omedvetet?

Ja nu vet ju inte jag exakt hur det ligger till i ert fall men mycket utav våra "problem" skapar vi själva genom att analysera sönder våra tankar och känslor. Oavsett så måste där ju till någon form utav dialog mellan er angående att det känns som att porren slår in kilar i ert sexliv.
  • Fridayyy
    Inteutanproblem skrev 2012-06-29 20:53:01 följande:
    Är det just "porren" i sig som orsakar detta? Eller är det mer djupgående psykologiskt hos er båda kanske? Alltså att porren skapar en "konflikt" inom er i form utav (tex) att du känner dig bortvald, inte tillräckligt attraktiv och känner avsmak? Och han känner sig oförstådd, tycker det är jobbigt att du är så "emot" det när han innerst inne önskar att du kunde "förstå". Och detta i sin helhet gör att erat sexliv blir sämmre, omedvetet?

Ja nu vet ju inte jag exakt hur det ligger till i ert fall men mycket utav våra "problem" skapar vi själva genom att analysera sönder våra tankar och känslor. Oavsett så måste där ju till någon form utav dialog mellan er angående att det känns som att porren slår in kilar i ert sexliv.
    Det är ju aldrig PORREN i sig som är problemet utan killen eller tjejen som inte vill kommunicera. Men att då vända sig till porr är väl inte speciellt konstruktivt?? När fasiken ska folk börja ta ansvar för sina egna relationer??? 
  • CygnusX1
    Fabella skrev 2012-06-29 16:11:34 följande:

Helt klart tittar jag mycket på porr, och gillar det. Det är härligt att se hur andra knullar. Sex är naturligt och en del av vårt liv. Nymoralisterna vill ha förbud och kontroll.
  • Fridayyy
    CygnusX1 skrev 2012-06-30 09:24:47 följande:
    Helt klart tittar jag mycket på porr, och gillar det. Det är härligt att se hur andra knullar. Sex är naturligt och en del av vårt liv. Nymoralisterna vill ha förbud och kontroll.
    Vad är en nymoralist i detta fallet? Och vad menar du med förbud och kontroll?
  • Sarah f
    Inteutanproblem skrev 2012-06-29 20:53:01 följande:

Det skulle säkert vara lika jobbigt för kvinnan om mannen föredrog kanelbullar i stället för sex med henne.
    Vad är det vi kvinnor inte "förstår"? Det verkar ju snarare som att vi förstår lite för bra. 
    Alla som generaliserar är idioter.
  • 100kgpappa
    Sarah f skrev 2012-06-29 14:50:09 följande:
    Men jag tror att de som klagar inte kanske har en man som bara kollar på sexscener utan att det är mer explicita former av porr. Exempelvis hade jag själv en man som älskade gymnaster, akrobater och kontortionister. Han samlade enorma mängder porr med nakna ormmänniskor. Självklart var det inte "sexet" han tände på utan kvinnor med den egenskapen.
    Det kan jag hålla med om, om man bara tittar på porr med en specifik typ av tjejer, då kan jag förstå att man blir stött, men oftast vill killar bara kolla på lite sex helt enkelt, men visst finns det undantag.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!