• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym

Jag vet hur du har det.. Är med om samma sak och jag hatar det. Blivit värre sen jag blev gravid. Gömmer undan datorn för jag vill inte att han surfar på den. Vill inte se att han tittar på det i min dator. Blir äcklad av porr..

• Dr Mupp

Hans porrsurfande har inget med dig att göra. Han har rätt till sin egen sexualitet, precis som du har rätt till dig. Jag är övertygad om att du ibland fantiserar om sex och onanerar. Du kanske till och med gillar att läsa sk "tantsnusk". Det är precis samma sak med porrsurfandet. 

Om du inte kan se att porrsurfandet inte har nått med dig att göra kommer du få problem, för majoriteten av alla karlar porrsurfar, så är det bara. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym (precis så)
    Dr Mupp skrev 2012-06-09 06:35:53 följande:
    Hans porrsurfande har inget med dig att göra. Han har rätt till sin egen sexualitet, precis som du har rätt till dig. Jag är övertygad om att du ibland fantiserar om sex och onanerar. Du kanske till och med gillar att läsa sk "tantsnusk". Det är precis samma sak med porrsurfandet. 

Om du inte kan se att porrsurfandet inte har nått med dig att göra kommer du få problem, för majoriteten av alla karlar porrsurfar, så är det bara. 
  • Anonym (Kille)

Det stämmer många av oss killar blir kåta av att se på poor, vi sitter och runkar,
     det är något helt naturligt att runka och se på poor och få leva ut sina fantasier. 
  • Loriyana

Nej det är INTE samma sak! Om man läser "tantsnusk" eller fantiserar medans man onanerar...då är inga riktiga människor inblandade. Så hur kan du jämföra de sakerna? Porrindustrin är fruktansvärd, många kvinnor och män utnyttjas och behandlas dåligt. Porrindustrin är också bas för sexhandel och prostitution. Själv skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med någon som väljer att stödja den industrin.  
  • Anonym (fru)

Ts, kände precis som dig för 5 år sedan. Tittade själv för att försöka "förstå" min man och nu älskar jag att onanera och titta på porr. Jag och min man har ett fantastiskt sexliv, men det här är min privata grej. Det är själva sexet som tänder, inte personerna i filmerna. Nu har vi även provat att titta tillsammans en gång och shiiiiit vad upphetsande!!

• Simon 681
    Loriyana skrev 2012-06-09 07:12:01 följande:

Nej det är INTE samma sak! Om man läser "tantsnusk" eller fantiserar medans man onanerar...då är inga riktiga människor inblandade. Så hur kan du jämföra de sakerna? Porrindustrin är fruktansvärd, många kvinnor och män utnyttjas och behandlas dåligt. Porrindustrin är också bas för sexhandel och prostitution. Själv skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med någon som väljer att stödja den industrin.  

Samma sak förutom den lilla detaljen då... Å andra sidan dubbeltänker man ju rätt mycket här i livet. Köper man en iphone stödjer man exempelvis arbetsförhållanden som driver folk till självmord, men de är de flesta människor ok med, och då verkar porr vara ett udda ställe att dra en moralisk linje i sanden.
  • Anonym (precis så)
    Nu framgår det ju iofs inte av TS om personen ifråga tittar på mainstreamporr som kan antas vara "fruktansvärd" eller om han kanske tittar på amatörporr som folk av helt egen fri lust och vilja lagt upp på nätet.
  • Ripper500

Din sambo lär titta på porr oavsett om du säger åt han,gömmer datorn etc.
    Han kanske måste titta på porr för att kunna onanera.

• grind
    Då ska du nog bli lesbisk.

Så gott som alla män ser på porr till och från. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!