• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:59:06 följande:
    Ja antagligen kände hon sig besviken när hon har ansträngt sig så mycket för sin sambo, är det så svårt att förstå?

Jag förstår precis hur det känns att inte känna sig åtrådd. Det är väldigt lätt att börja se det partnern gör istället som själva hotet, men så enkelt är det inte. Det ligger djupare än så. Börjar man begränsa den andres integritet så riskerar man bara att göra saken hundra gånger värre. Bättre att försöka se var det riktiga problemet är, och försöka lösa det istället!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:03:40 följande:
    Jag förstår precis hur det känns att inte känna sig åtrådd. Det är väldigt lätt att börja se det partnern gör istället som själva hotet, men så enkelt är det inte. Det ligger djupare än så. Börjar man begränsa den andres integritet så riskerar man bara att göra saken hundra gånger värre. Bättre att försöka se var det riktiga problemet är, och försöka lösa det istället!
    Exakt. I det här fallet kan det vara så enkelt att de skulle hamna på samma nivå i sexlusten om han inte onanerade på sidan om.

Om det var så att TS istället inte ville ha sex lika ofta som sin sambo, så skulle hon däremot kunna börja onanera mera för att öka sexlusten
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:08:18 följande:
    Exakt. I det här fallet kan det vara så enkelt att de skulle hamna på samma nivå i sexlusten om han inte onanerade på sidan om.

Om det var så att TS istället inte ville ha sex lika ofta som sin sambo, så skulle hon däremot kunna börja onanera mera för att öka sexlusten
    Det är inte alls exakt så, eftersom onani inte alls behöver handla om sexlust. Jag personligen vill onanera oavsett hur mycket sex vi har. Har vi sex varje dag, vill jag ändå onanera. Det är en form av avkoppling.

Som sagt, min tror verkligen att vi kommer ha mer sex om jag låter bli att onanera. I dagsläget känner jag en slags desperation varje gång vi har sex, och kan nästan inte låta bli att tänka på att nu, nu ligger jag med en man som bestämmer att jag inte får ta på mig själv.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:20:10 följande:
    Det är inte alls exakt så, eftersom onani inte alls behöver handla om sexlust. Jag personligen vill onanera oavsett hur mycket sex vi har. Har vi sex varje dag, vill jag ändå onanera. Det är en form av avkoppling.

Som sagt, min tror verkligen att vi kommer ha mer sex om jag låter bli att onanera. I dagsläget känner jag en slags desperation varje gång vi har sex, och kan nästan inte låta bli att tänka på att nu, nu ligger jag med en man som bestämmer att jag inte får ta på mig själv.
    Men du är kvinna, eller hur? Stor skillnad. Generellt sett kan en kvinna ha sex eller onanera med en orgasmisk utgång hur många gånger som helst på raken. Det kan oftast inte en man.
  • Aint Your Fairytale
    Dr Mupp skrev 2012-06-09 06:35:53 följande:
    Hans porrsurfande har inget med dig att göra. Han har rätt till sin egen sexualitet, precis som du har rätt till dig. Jag är övertygad om att du ibland fantiserar om sex och onanerar. Du kanske till och med gillar att läsa sk "tantsnusk". Det är precis samma sak med porrsurfandet. 

Om du inte kan se att porrsurfandet inte har nått med dig att göra kommer du få problem, för majoriteten av alla karlar porrsurfar, så är det bara. 

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Anonym

Jag förstår inte grejen... Man får väl göra vad man vill med sin kropp? Ens partner har ingen rätt att bestämma om man får onanera eller inte, och inte heller om man får kolla på porr. Visst finns det moraliska aspekter när det gäller porr, dvs. att de kanske inte alltid gjorts under bra förhållanden, men jag tror inte att det är det som stör ts mest. Varför är det egentligen så äckligt? Det är bara fantasier, lite visuell hjälp när man onanerar. Om man inte får kolla på porr, var går då gränsen? Får man inte kolla på sexscener i filmer, nakna människor eller ens tänka på andra som har sex? Sluta kontrollera varandra, och jobba på ditt självförtroende istället. Att han kollar på porr har egentligen inget med dig att göra, och det betyder inte att han tänder mindre på dig eller något sådant.

• nevermind

Sorry TS, men du är lite... Nä, jag får en varning...

Onani och sex är två HELT skilda saker. Det fattar till och med en apa. Jag kollar på porr dagligen, påverkar inte mitt sexliv.

• Indianica

Så här: Vill han vara ihop med dig så får du nog lita på att han tycker du är bra och härlig. Vore porrbruttorna så hemskt mycket bättre, då skulle han väl skaffa sig den "typen av tjej" och dumpa dig.

Tycker du ska tagga ner lite grann. Han kanske vill onanera ibland och ha sex med dig. Han kanske har lite taskig fantasi och ansre att han då "behöver" lite stimulerande bilder för att få fräs på snorren.

Däremot tycker jag man kan kräva att ens partner håller porren för sig själv, det ska inte drälla runt porrtidningar med rakade kön eller poppa upp porrsidor på en gemensam dator. Diskretion.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:31:49 följande:
    Men du är kvinna, eller hur? Stor skillnad. Generellt sett kan en kvinna ha sex eller onanera med en orgasmisk utgång hur många gånger som helst på raken. Det kan oftast inte en man.
    Det måste väl inte vara på raken? Handlade det om ett par som nästan aldrig hade sex, medan den ena satt och runkade och den andra kände sig bortvald - fine. Nu är det ett par som faktiskt har sex, och till och med dagligen. Vad vill hon ha? Tre gånger dagligen? Tyvärr är det så balansen blir, ju mer "på" den ena är, desto längre bort sträcker sig den andre. Känns som att en porrfilm och lite onani skulle kunna lösa det värsta för henne.

TS använder dessutom ord som "tappat tilliten totalt", "kommit på", ihop med att hon sett sin sambo onanera till porr! Varför?! Har han sålt sin kropp till henne eller vad?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!