• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Gulletuss

Halloj! Jag var varit dålig på att vara inne här på ett tag. Men kul att det händer lite i tråden och att nya kämpar hittar hit! Jag har haft ett par urspårade veckor, men känner nog att jag börjar komma på banan igen. Har kommit igång med träningen igen. Det gör så otroligt mycket på mitt resultat.
    Jag är väldigt slarvig med att räkna och föra in hur många Points jag stoppar i mig om dagarna. Däremot har jag ett hyffsat vv-tänk i bakhuvudet så att det inte blir för illa. Och så med min träning får jag lite marginal när jag stoppar i mig förmycket. Oskyldig 

• Pyret 85

hur går det för er andra?
    Här går det bra.. tog några points från veckobonusen igår och tänker så göra även idag. Är ute mycket och promenerar och på tisdag får jag resultatet efter första veckan.. ska bli spännande. 

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Gulletuss

Jag väger mig i morgon. Då får vi se hur det har gått... Jag är fortfarande lite dålig på att räkna pp. Måste skärpa mig! Men i morse satte jag klockan, och var ute och joggade innan frukost! Får bara hoppas att det ger resultat på vågen. Jag har varit (är) så grymt sugen på att småäta ikväll! Vill äta nån macka. Lite glass. Kanske lite chips. Jag har tagit en liiiten macka. Sen har det blivit lite frukt och en morot. Bättre än chips och glass i alla fall!

• Scruffy

Min kvällsfavorit har blivit 1 päron delat i bitar med ca 2-3 msk keso naturell. Den kombinationencker jag är super. Ger bara 1 point också. Men jag är ju i den sitsen nu att ju fler pp jag kan äta dessto bättre.

• Gulletuss

Jahopp. - 0,2 kg blev det idag. Inte så mycket, men jag är nöjd. Jag har ju som sagt inte skött maten så där supernoga. Så jag är glad bara det är - !

• emmakatta

Gulletuss: ett minus är alltid ett minus! Men jag rekommenderar att du börjar räkna points ordentligt, jag går i alla fall ner mer när jag räknar. Har haft tuffa veckor med alla sjukdomar man kan tänka sig i familjen,men pointsen har jag skött så vikten rör sig nedåt. Jätteskönt att det funkar

• Pyret 85

själv ska jag väga mig imorgon.. är nervös att jag inte gått ner något. men jag har räknat points noga men jag har ju spenderat halva veckobonusen. hur mycket använder ni av er veckobonus? Jag har dessutom varit ute på långpromenad 5 av 7 dagar denna veckan..

• emmakatta

Jag äter upp det mesta av vb, hellre det och att det tar längre tid än att jag ledsnar och ballar ur...

• Pyret 85

Jag har ätit lite gott som jag känt för i helgen och gjort av med halva bonusen..

• Gulletuss
    emmakatta skrev 2013-06-03 16:36:21 följande:
    Gulletuss: ett minus är alltid ett minus! Men jag rekommenderar att du börjar räkna points ordentligt, jag går i alla fall ner mer när jag räknar. Har haft tuffa veckor med alla sjukdomar man kan tänka sig i familjen,men pointsen har jag skött så vikten rör sig nedåt. Jätteskönt att det funkar

Visst är det så. Men just nu är det så mycket annat som kräver energi och uppmärksamhet, så jag freestylar lite tills det lagt sig. (När skolan är slut om några dagar...) Jag vet ju att det blir ett helt annat resultat när man räknar och sköter sig, jag har snart tappat 10 kg. (Yihooo!!)
    Just för att jag slarvar lite just nu, är jag extra nöjd med min 2 hekton på minussidan! Flört 
Svar på tråden Några fler viktväktare?