• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Gulletuss
    Pyret 85 skrev 2013-06-03 18:07:33 följande:
    själv ska jag väga mig imorgon.. är nervös att jag inte gått ner något. men jag har räknat points noga men jag har ju spenderat halva veckobonusen. hur mycket använder ni av er veckobonus? Jag har dessutom varit ute på långpromenad 5 av 7 dagar denna veckan..

När jag sköter mig brukar jag försöka undvika att äta så mycket av veckobonusen. Men det händer såklart! Och är det fest eller kalas så har jag ibland tagit en "frikväll" och betraktat det som veckobonus.
  • Pyret 85

Hur går det för er? väääldigt tyst i tråden!

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • jagvetefan

Detta verkar vara en aktiv vv-tråd- här hoppar jag in om jag får?! Gick med i vv idag och tänkte testa 3 månader. 

Tänkte läsa på under veckan, sedan bär det av en vecka till Mallorca och SEN drar jag igång! Det känns kul, jag är peppad till max!   

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
  • Pyret 85
    jagvetefan skrev 2013-06-08 17:07:54 följande:
    Detta verkar vara en aktiv vv-tråd- här hoppar jag in om jag får?! Gick med i vv idag och tänkte testa 3 månader. 

Tänkte läsa på under veckan, sedan bär det av en vecka till Mallorca och SEN drar jag igång! Det känns kul, jag är peppad till max!   
    välkommen hit :) speciellt aktiv är den inte men det är bra att fler kommer hit och gör den aktiv..
  • jagvetefan

Ja då får vi försöka med det!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
  • Scruffy

Var ett tag sedan jag skrev. Jag. har ju fått motsatta problem, att jag kan inte stå still i vikt. Verkar som om jag har fått en enorm förbränning av VV kosten. Jag försöker dricka mjölk. till ett av målen, ca 2-3 dl lättmjölk. Mera mellis och ett extra kvällsmål. Sedan har jag slarvat jättemycket med checklistan, så jag vet inte. riktigt hur mycket jag får i mig vsrje dag. Börjar trötna på stt skriva upp allting hela tiden. Skanog stoppa i en stor sten i varje ficka till invägningen imorgon.

• Pyret 85

själv har jag vägning om 1,5 timme. ska bli spännande. hoppas det visar minus...

Svar på tråden Några fler viktväktare?