Mammas V skrev 2013-04-18 10:17:17 följande:
Kassler älskar ju barnen med...ja kör inte VV korvar denna gången..köper samma till hela familjen. Tycker icas är godast

Måste göra de näst vecka.
Ja ska upp till sthlm snart...va kan va smart att ha med som "matsäck"? På vägen hem däremot får j nog köpa med mig nåt..tror ja har en restaurangguide liggandes...sitta på ett tåg i 5 timmar vid frukost o lunch tid för mig funkar inte...haha..då vet ja att de blir godis för snabb energi när ja kommit fram.
du kan ladda ner viktväktarnas app annars så slipper du släpa med dig restaurangguiden. då har du allt samlat i telefonen =)
Jag brukar se till att ha med mig frukt, gärna bananer som mättar bra, eller lite nötter när jag ska åka någonstans. och om du vet att du lätt faller dit på godis kanske du kan köpa med dig lite vv-godis för att ha något sött att äta som inte tar så mycket pp =)
på vägen dit skulle du kunna ha en sallad eller matig smörgås med dig.
och när du ska hem kan du ju antingen köpa en sallad då med eller köpa en halv sub på subway. den håller ju ett tag efter att man köpt den och mättar bra! jag tror att en halv sub ligger mellan 8-14 pp beroende på vilken sort man tar =)
Lycka till med resan!
och så får du tänka att även om du inte somnar som en viktväktare alla dagar så vaknar du iaf som en! ;)