Babybel skrev 2012-06-21 17:40:27 följande:
OK tjejer, jag hoppas ni ÄL-testar, för jag fick en chock idag. Även om jag liksom haft så jäkla gott hopp och trott (nästan varit övertygadd) att jag ska ägglossa så grinade jag 10 minuters lyckogrin idag på eftermiddagen när jag fick en glad gubbe på Clearblues äl-test. Inom 48 timmar har jag alltså ägglossning och störst chans att blir gravid.
Inte nog med mig, jag är liksom övertygad om att det kommer vara samma för er. Vi är för lika i omständigheterna. Så kära medsystrar (hihi) gör ett ÄL-test idag (även om det är lite sent, har fattat att det ska göras vid 14-15, fast jag gjorde mitt 16.00 typ), fy FAN va kul om vi ägglossar och håller på samtidigt. Våra symptom har varit så vansinnigt lika ju. Det var väl lite det som fick mig att tänka att det bara inte kunde vara så att inget hände i kroppen (precis som ni kände). Och när man läst om det så tyder allt (alla våra gemensamma symptom på begynnande äl).
Che71: Är så nyfiken på hur det går för dig, antar att ni fått till det men hur känns det?
Känner inget speciellt. Hade ju ont i måndags em/kväll så då var nog själva ÄL.(på dag 16)
Stickan visade ju svagt utslag redan sönd morgon o starkt på månd morgon.
Vi "fick till det" lörd o sönd (månd+ tisd försökte vi men sambon kände nog av pressen tyvärr!)
Hoppas simmarna överlevde ifrån i söndags!!!!