Tjotta skrev 2012-06-26 10:42:25 följande:
Nej men guuu nu är det jag igen...... Jag har så mycket i huvet just nu. Detta är en jätte personlig fråga så ni behöver absolut INTE svara men jag undrar har ni sex bara kring ägglossning eller typ varannan dag?? Ja he he he inte för att jag är inte intresserad av hur andra har sex men jag vill komma på ett sätt som inte stressar min sambo. Jag vill inte att han ska tro att jag vill ha sex bara för att skaffa barn och sen inget mer. Han är nämligen lite känslig när det gäller den frågan he he he kan nästan börja undra om det är han som äter hormoner eller jag he he he =)
Haha, klart du ska kunna ställa sådana frågor!! För mig blir det lite svårt att svara för vi har mer eller mindre alltid haft sex varje/varannan dag så det blir liksom ingen skillnad. Sen vill min kille verkligen detta och verkar inte känna sig stressad av det faktum att
"nu kan det bli barn" så det påverkar inte sexet negativt.
Men, jag tänker att du kan vara lite klurig på flera sätt. Min upplevelse är att killar är svaga för komplimanger och går igång på att de känner sig heta och maskulina. Så jag tycker att du ska börja bearbeta hans ego rejält under den här tiden. Säg att han ser sexig ut när han står och lagar mat (eller vad som helst i vardagliga situationer). beröm hans maskulina drag. Skicka sms och säg att du fantiserar om honom/sist ni hade sex eller nån annan het gång. Råka säga att du inte har ägglossning (när du inte har det förstås) och förför honom rejält ändå senare (så får han själv lägga ihop 2 och 2 och känna att du åtrår honom oavsett). För jag antar att du känner så för din kille ändå!?
Sen vet jag inte hur det är för dig/er andra just nu men min sexdrift har ju blivit helt crazy nu. Jag går igång på allt hos min kille. Hans doft, hur tröjan ligger över nyckelbenen, hur hans mun ser ut när han sover.