Aria skrev 2012-06-24 13:22:03 följande:
babybel aha tack så mycket för informationen :) uppskattas då man vet lite om mer om personen bakom nicket :)
Jag och min kille är också fortfarande väldigt förälskade och folk som träffar oss tror alltid vi nyligen blivit tillsammans, jag är nog som du en förhållande-tjej :)
Nackspärren tycker jag att om du har sådan värmande kräm tex tiger balsam så gnid in och knoda där du har ont, brukar bli mycket mycket bättre eller ställ dig under en varm dusch samtidigt som du försiktigt vrider med huvudet......eller så är det egentligen inte en nackspärr utan en spänningsknöl i nacken eller ovanför nacken typ mot håret sådana brukar jag också ha och det är nog mest spänningar och då ska man vila ut sig...
babybel...en myndighet säger du? Oj va nyfiken jag blev nu :) men du har tidigare skrivit att du reser mycket i ditt jobb vad är det för resor då typ?
Har faktiskt tänkt att undvika att skriva vart exakt jag jobbar. Men jag reser en hel del både i Sverige och i Europa, deltar på bland massa annat mässor, anordnar egna, jobbar i projekt och har ett stort jobbnätverk-
Kletade på liniment nu och tog dubbla uppsättningar smärtstillande (treo och citodon) så nu känns det liiite bättre om jag ligger heeelt still. Nackspärren sitter liksom mer nere vid ena skulderbladet och strålar upp i nacken.