• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:07:42 följande:
    altå du e 23 år , vill du va vänlig o sluta o kommentera på saker du inte vet någonting om ,.du e aldeles för ung o omogen . tack
    Ursäkta mig men jag verkar vara bra mycket mer mogen än vad du är. Jag har inte sagt något om ditt liv överhuvudtaget, jag undrade om det var fel på familjeliv eftersom när man trycker på "visa endast" på dig så kommer det upp andra personer som du har svarat också.
    Du kanske ska läsa vad folk skriver innan du attackerar dom med dina konstiga påståenden. 
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:19:03 följande:
    tråkit att höra att man kan va så oerhört omogen och ändå ha barn. vad tänkte killen med  där.
    Tycker du ska passa dig jävligt noga med vad du säger till folk! Hur gammal är du egentligen ? Som har mage att skriva något så fruktansvärt OMOGET o ELAKT!
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:48:42 följande:
    bara det förkarar att du borde inte ha barn .....omoget väx upp
    Vad är det som förklarar att jag inte borde ha barn ?
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 18:08:35 följande:
    ok ........inte i era ögon nej men det struntar jag blanka f---n i ,det räcker att hon vet.
    Du adopterar bort henne med glädje, för att du vill straffa hennes far. Är det vad hon ska veta?

Du kommer inte vara hennes mamma, hon kommer ha en ny, riktig mamma.
    En kopp te, tack.
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 20:50:52 följande:
    Vad är det som förklarar att jag inte borde ha barn ?
    lyssna på dina kommentarer o beteende själva fröken  .....men du e ju bara 23 år så då e det ok
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:52:37 följande:
    lyssna på dina kommentarer o beteende själva fröken  .....men du e ju bara 23 år så då e det ok
    Kan du berätta för mig vad det är med mina kommentarer som gör att jag inte borde ha barn ? Vad är det som är "okej" bara för jag är 23år ?
  • TvåTrollungar

Jag undrar TS vad det är för situation du befinner dig i som inte det flesta andra gör? Det är svårt att sätta sig in i någons beslut utan att veta orsaken. Jag tror säker Ts att du hör rätt beslut vad det gäller ditt barn och att du gör de i tron om din dotters bästa ! Ingen här inne vet något om din situation. Även om jag inte stödjer att man skall adoptera bort sina barn så har inte alla samma förutsättningar och situationen blir då annorlunda.

Ts ligger redan så sluta trampa ner mer!

• Kattdamen

Men de flesta håller med dig, du borde adoptera bort barnet för dennes bästa. Du vill inte ha det. Du borde även lämna bort det andra barnet.

En kopp te, tack.
  • Anonym (ljsnhfo)

Du sitter inne på grund av misshandel mot barnets far. Egentligen var det han som fick dig till det. Och han misshandlar sin nya. 

• Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 20:51:36 följande:
    Du adopterar bort henne med glädje, för att du vill straffa hennes far. Är det vad hon ska veta?

Du kommer inte vara hennes mamma, hon kommer ha en ny, riktig mamma.
    för att hon har det bra där , och jag får möjlighet att komma vidare ,det är till bådas fördel ...vill hon själv e hon välommen själv . ni kommer aldrig förstå pga detta ofta är en manlig situation.
Svar på tråden adoptera bort