• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • Grätchen
    Anonym skrev 2012-07-02 22:11:55 följande:
    nej tack jag vill inte ha något smygandes umgänge , jag måste veta , jag har ett liv jag med eller får i alla fall.
    Finns det en chans att du får veta om du får träffa henne inom en snar framtid?
  • elitae
    nej tack jag vill inte ha något smygandes umgänge , jag måste veta , jag har ett liv jag med eller får i alla fall.
    Smygandes umgänge ? vad är det du måste veta ?
  • Anonym
    Grätchen skrev 2012-07-02 22:14:06 följande:
    det vet jag inte , jag vill komma att börja om nu , o överlåta detta åt dom . det har varit så mycket annat  kaos med .
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 22:16:00 följande:
    Smygandes umgänge ? vad är det du måste veta ?
    hitta vägar att ses ....det låter smygis(-: vi bor inte ens i samma stad.
  • Lisa med barn
    Grätchen skrev 2012-07-02 22:14:06 följande:

Men hon vill ju inte träffa henne
  • Lisa med barn

Jag försökte i alla fall men du visar på alla sätt att du är en rutten mamma som inte förtjänar dina barn. Adoptera bort dem så fort du kan och sen steriliserar du dig så det inte händer igen!
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 22:17:04 följande:
    hitta vägar att ses ....det låter smygis(-: vi bor inte ens i samma stad.
    Det är ingen som sagt att du ska smyga med ditt umgänge med dotter. Utan att du ska visa att DU bryr dig om henne. Det är inte bara dottern som ska ta initiativ till att ses, det kommer hon aldrig göra om du aldrig visar att du vill ses eller bryr dig.
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 22:19:06 följande:
    Jag försökte i alla fall men du visar på alla sätt att du är en rutten mamma som inte förtjänar dina barn. Adoptera bort dem så fort du kan och sen steriliserar du dig så det inte händer igen!
    okej , tycker du man smyger med sina barns umgänge då undrar jag om du e lämplig
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 22:20:36 följande:
    okej , tycker du man smyger med sina barns umgänge då undrar jag om du e lämplig
    Men hon har inte sagt att du ska smyga med umgänget, vart har hon sagt det ?
  • 3 barns mamma

Tror jag fattar nu efter läst dina inlägg ts. Du och pappan separerade han vägrade låta dig träffa barnet. Han träffade en ny som tagit till sig barnet. Nu mår du så pass psykiskt dåligt av att du saknar din dotter och älskar henne så mkt att du inte orkar kämpa mera för att lyckas få träffa henne. Detta tär bara mer och mer på ditt psyke och ditt andra barn som du har med en annan person. Så nu anser du att det bästa är att dom adopterar din dotter så ni alla kan gå vidare här i livet.

Svar på tråden adoptera bort