Anemone - kul att se dig, om än bara för en kortis!
Hella - skit i AW! Jag gillar inte såna där "du-SKA-göra-si-du-SKA-göra-så"-Hitler-wannabees. Dessutom tror jag att jag har läst att barndoktorgurun Hugo Lagercrantz inte håller med henne, så ta henne med en stor nypa salt (typ ett kilo).
Vi träffade en bebis igår och mamma där hade inte fått amningen att funka och körde ersättning. I början sov grabben ingenting, eftersom han var hungrig jämt (när de fortfarande försökte amma), men efter att de gick över på ersättning sover han från 23 till 7 eller 8 på mornarna.
Och du - det är inget misslyckande att sluta amma om det inte funkar! Antar att AW säger det (jäkla mjölkko)? Funkar det inte så funkar det inte, så är det bara.
Elin - tittar du på OS? Jag tittade på Damkronorna igår och tycker att den lilla söta målvakten, Kim Martín, och du är himla lika! Att du var så bra på hockey hade jag ingen aning om
Bebisen igår var supersöt! 7 v snart, vägde 3,9 när han kom och 5,4 igår. Ett glatt och tyst barn, han log och tittade mest. Grannarna över vägen blev föräldrar några dagar in på det nya året, ett trevligt par. Kul för dem!