• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

såklart man ger efter, när man får smicker!

• Pricken i ny tappning

Japp! Och nu har de precis dragit ner på krogen. Borde nog ringa och varna Gretas eller O´Learys...

• Pricken i ny tappning

Nu ska jag äntligen lägga mig på soffan och kolla på inspelad skidskyttestaffet från idag, dricka apelsinFanta och äta överblivna grillchips! Yihaa!

• OZgirl

Aaah! Jag bestämde igår att jag skulle jobba hemifrån idag - så här sitter jag nu på den nya bärbara och har fått upp internetaccess och allt! Världsklass!
    Nu måste jag bara verifiera att jag faktiskt kan få igång jobb-desktopen oxå... annars kanske sjefen inte blir direkt nöjd. Eller så måste jag (hemska tanke!) ta semester idag.

Munter, din gäst var verkligen en tidig en!

• Muntra hundägaren

Jag fick verkligen tänka två gånger - är det inte fredagen den 24 idag - scary - sådant får Munters hjärna att löpa amok på morgonen!!

Lycka till med verifieringen! Skönt att jobba hemifrån. Datorn framför OS eller?

• Tant T

Morrn!

Munter vafalls?! Eller är det möjligen så att du inte gått och lagt dig än?

*sjunger: Och det är freeedaaag, ja det är freeedaaag!!*

Ozzy, det är klart du lyckas sparka igång jobbdesktopen!! Du verkar ju vara en kanmycketomallt-kvinna så jag tvivlar inte!

Och gårdagen kan vi summera i ett guld för curlingdamerna (my favourites! ), och idag väntar semifinal för hockeygubbarna! Najs najs, fågelbajs!

• Surfergirl

Morning Munter och Oz. Vad gött att jobba hemifrån Oz.

*viskar* Jag var hos en av våra kunder efter jobbet igår och pratade jobb. Han söker controller och jag... behöver verkligen komma härifrån.
    Det gick kanon ända fram tills han frågade om jag är gift. Jag: "Nä, men snart" Han: *suck* "jaha... och sen dröjer det inte länge innan du måste vara hemma i ett år eller så..."

Tänkte drämma till med nån replik om att det inte verkar vara nån fara på den fronten men visste inte om det skulle vara så lämpligt.

Svar på tråden Midsommargänget III