• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Har nu lyckats komma till flyttkartongen med en massa gamla brev och vykort. I högen hittade jag gamla anonyma kärleksbrev som skickades till mig

• bebbe2005

ajajaj, munter! paminner mig visserligen om ett par fotoalbum jag har kvar fran semestrar med tidigare pojkvänner. manga foton är ju minnen fran stället jag besökte (om än med exet), men samtidigt kanske lite konstigt för min man att de finns kvar...ett album tror jag t.o.m. jag har i bokhyllan men vill ju inte slänga fotona, för till dessa resmal lär jag nog inte komma igen (andra sidan jordklotet, lär nog säkerligen dröja i alla fall)... hur har ni gjort med sadant?

• toca

Bebbe! Jag kommer när semlorna är klara!!!!

Själv har jag just inhandlat Brie... Jag VET att man inte far men det star pa förpackningen att det är gjord pa pastöriserad mjölk!??! Far man inte ända...? Jag döööör snart om jag inte far lite god ost!!!

Pa nagot sätt lyckades jag undvika att nämna NUPP-testet vid namn när det diskuterades, men Nackenspaltentest funkar nog utmärkt! Annars far du väl helt enkelt förklara att det är det Pränataldiagnostische Test där man mäter nacken. Det kan ju inte gärna finnas fler än ett...

• toca

ARRGHGHGHGH! Nu är jag arg igen! Upptäckte just att allas vara gravkalendrar ligger oskyddade och vem som helst kan läsa. Nagon gang den senaste tiden har man alltsa bestämt sig för att göra den privata informationen offentlig -UTAN ATT INFORMERA OM DET!!!
    VA FAN! Det känns som om nagon borde stämmas för detta! Och jag vill ha skadestand!!!

Jag har plockat bort alla mina dagboksanteckningar nu, bara sa ni inte undrar om ni skulle kika in...

• Flodisen

Toca - jag kom inte in i din gravkalander för en stund sen. Men du kanske hade hunnit radera den!??!?

• toca

Jag har tagit bort texten nu. Men du lag inlagd som att du skulle komma at den, men när jag kollade Inställningar fanns bara alternativet Betala - eller lat den ligga öppen...

• Flodisen

Ja just det. Måste meddela att min mens kom som ett brev på posten i dag. Dag 28 var igår (skrev fel tidigare). De två senaste gångerna har cykeln vari 27 och 29 dagar, det är en lagom felmarginal tycker jag. Jag hoppas att det fortsätter så, och kroppen har hittat rätt!

• Pricken i ny tappning

Har just agerat bartender åt fem fulla grabbar. J har haft bartömningseftermiddag/kväll med sina kollegor från jobbet och de har varit i gång här sedan tre i eftermiddags! Vilket liv man möttes av när man kom hem efter vattengympan!! Fast de var å andra sidan glada åt lite kvinnlig fägring, så OK då. Jag smalt tillräckligt för att fixa kaffe och avec till dem...Inte ofta man får höra sånt numera

Svar på tråden Midsommargänget III