• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Men jag tycker faktiskt att bilden är jättesöt... (allvarligt) men jag kanske är för luttrad helt enkelt.

• toca

Tack! Ja, det känns helt overkligt! Jag tror att jag inte vagat tro rktigt pa att det skulle funka sa jag har egentligen bara sett hit men inte längre. Att jag skulle fortsätta vara gravid och att det till slut ska komma ut en liten bebis har inte funnits i min tankevärd. Jag far nog börja känna pa den tanken lite nu...

Jo, Timisen jag tänkte just pa det du skrev om att man sa gärna vill bli gravid sa man vore tacksam oavsett hur de nio manaderna fram till bebis förlöper. Du har rätt!
    (Och nu har jag stirrat pa skärmen i tio minuter för jag vet inte vad jag ska skriva mer...)
    Jag vet att jag borde vara 100% tacksam och 0% gnällig. Ända är jag inte det. Kanske är det normalt att man lever sa i nuet att det är känslan NU som tar över? Kanske har jag inte längtat och väntat tillräckligt länge för att tacksamheten fullständigt ska utplana gnälligheten? Kanske känns en graviditet som en jävulusiskt lang period när man dessutom är halvskraj för hur det blir sedan? Ingen aning. Men du har ialla fall rätt och jag ska skärpa till mig!
    Tack för kicken och paminnelsen!!!

• toca

Inte en chans att jag tittar närmare pa den bilden!!! Tillbaka till hängpattarna Elin!

• Minitina71

Ja du är nog för luttrad!!!

Nu kom sambon och tyckte att vi ska iväg en sväng, så jag får väl ta och göra mig i ordning nån gång... (går fortfarande omkring i pyjamas )

Later girrlz!

• ElinPeelin

Toca, såklart du får gnälla!!! Människan funkar så, man är tacksam för det man har, men ändå gnäller man?

• Timisen

Äh men toca du missade ju slutet p mitt inlägg...att allas minne är kort, jag skulle troligen oxå sluta vara enbart tacksam efter ngr veckors konstant spyende o börja hata flinx..

Jag har ju t ex massor att vara tacksam över...jag är väldigt uppskattat på jobbet, inte en hög lön men okej, en familj som retar mig till vansinne ibland men som jag HAR där som backup, en man som trots alla turer faktiskt älskar mig

• Timisen

Neeej elin inte hängpattarna...tänk vilka trevliga bilder du hade förr...minns med saknad den arga tanten...

• ElinPeelin

kommer ni ihåg min ALLRA första bild?? Den är oskyldig!!!!

• toca

Ni är söta! Och jag är ialla fall väldigt tacksam att jag har er!!!

VIlken var din första bild Elin? Det maste varit innan du visat ditt rätta jag!
    Jag kikade igenom allra första traden härom dagen. Hmm... Pa den tiden var vi fortfarande artiga, hövliga och skrev inga könsord i inläggen!

• ElinPeelin

hittar inte bilden här, tror jag har den på jobbet, för det var där jag började surfa på FL. Det var en bild på nån indisk gud... ska försöka hitta den sen

Svar på tråden Midsommargänget III