• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Sitter och sippar chablis. Det är nog min vinsort!

• HååGe

Hur har det gått idag Timisen? Har du skrivit om det för längesedan? Är jag bara sen som vanligt?
    Chablis = gott! har just nu en Chardonnay från Nya Zeeland i kylen som är supersmarrig också! Hawkes Bay Chardonnay heter den. FIn till kycklingrätter och säkert bra till ceasarsallad.

• Timisen

Sammanfattningsvis; biologisk ålder yngre än kronologisk, men viktigt är äv hur jag svarar på medicinering. Vet ej tidp för start.

Deeet var kort va?

• Minitina71

Lyckades bara titta in en snabbis innan. (när Munter busade )
    Och nu är ingen här...

Flinx - Måste va skönt att känna att du har koll på läget liksom! Låter som du haft en härlig dag!

Helt rätt HG! Visa att en (ganska) nybliven mamma minsann kan vara en chic lattemorsa också!

Ja, den bilden var very strange...

Vin... får vänta några dagar till tror jag innan min mage pallar det efter kräksjukan...

• Muntra hundägaren

Gullegullan koko som en gök! KoKo! Jag bjuder dig två rum och kök. KoKo! Kom älskling coh gör ett försök - i mina två rum och kök!

• Tant T

Neeej Munter! Det är ju idag vi ska busa ORDENTLIGT, igår var ju bara uppvärmningen!!
    Vi passar på innan HG och Rally loggar in och slår oss på fingrarna!

Här är det strålande, ljuvligt, underbart vackert väder idag och jag vill vara ute istället för att sitta härinne bland insnöade paddor!! Blä och skit!!

• toca

Jag ligger kvar i sängen och har det bra! Blev väkt av världens gosigaste man som pussade och kramade sa jag vaknade med ett stooooort leende. Härllig start pa dagen! Och för att förgylla den ytterligare sa vet jag att kylskapet är fullt av (visserligen vakumförpackade och färdigköpta, men ända) PANNKAKOR! Mahända kan det bli en pannkakstarta sahär pa förmiddagen!

Ahhhhh, vad livet känns härligt just idag!!!

• toca

Gilbert är lite coolt... Blivande mormor haller pa det namnet sedan hon läste Anne pa Grönkulla. Men det blir det nog inte ända.

Extremt viktig fraga, När gar man in i andra trimestern egentligen? Under vecka 13 star det i texten att man gör det da, men idag gar jag in i vecka 14 och det star fortfarande att jag är i trimester ett. SKumt. Men skit samma.

Svar på tråden Midsommargänget III