• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Jag ar bakis men har bara lite ont i huvudet och mar pytte lite illa, daremot ar jag jatte trott om man far lov att beklaga sig

I mandags var jag pa teater, i tisdags var jag barnvakt och igar blev det massor av caipirinhas, cosmos och sedan rott vin helt plotsligt mitt i natten! Det var sa trevligt sa! wohooooooooooooooooooooooooooooooooo

Tanten, jag tycker absolut att du ska bli pekgubbe!

• ElinPeelin

åhh va less jag är på mina arbets"kamrater"

Fick reda på att det börjar två nya här på måndag som jag ska ta hand om. Bläh.

• Surfergirl

Massor av caiprinhas, cosmos och rött vin Cocci?? Faaaan vad gott! On a schoolnight?!?! Orkar inte partaja på vardagar nuförti´n, har blivit för gammal *suck*.

Fast jag ska på After Work idag minsann.

• Muntra hundägaren

Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli!Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli!

• ElinPeelin

fick bekräftelse på gravidvattengymnastik igår, så nu måste jag leta en baddräkt. Tips nån?

• Tant T

Lindex vet jag har badkläder för grav.magar! Fast jag har inte studerat dem i detalj så de kan vara asfula...

• ElinPeelin

Fula är dom garanterat! Men jag kommer inte känna mig snygg ändå (badmössa)

Svar på tråden Midsommargänget III