• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Oj... har du varit fejktrevlig Timisen. Usch.

Jaha... jag har en äggblåsa på höger äggstock som är 18 mm och en på vänster som är 23. Det är ju bra.
    Men som vanligt så är min gyn en allmänt obegåvad månniska rent socialt och får mig alltid vid dåligt mod, så idag sa jag till honom att jag gillar inte att bli bemött som om jag är nojjig. Då blev han lite fundersam och halvt om halvt ursäktade sig lite.
    Han tycker ju som vanligt att jag får väl för fan lugna ner mig för det är ju mitt eget fel att det har blivit såhär (pga p-sprutan).
    Och så sa han att nästa steg är att komplettera utredningen med några tester till (bla spolning av äggledare.... jiiipppiiiiii) och sedan skicka mig till Sahlgrenska.

• OZgirl

Bra att du sa ifrån Surfur! Och hur kan han säga att det är ditt fel - står det i biverkningslistan för p-sprutan att man inte kommer ha ÄL i åratal efter att den "ska" ha gått över eller gör det det inte?

Piss-dottore.

• Minitina71

Bra att du sa ifrån Surfer! Och så stora äggblåsor är ju kanon och att ni ska gå vidare med utredningen. Nu händer det ju saker!

Själv fick jag utslag på äl-stickan idag. Så nu kör vi så det ryker hela helgen!

• toca

Bra Surfer! Da gar det framat nu ialla fall!
    Och Mini har helgen räddad!

• Minitina71

Ja, nu får vi se om något ägg kommer att släppa och ifall det "dammsugas" upp av äggledaren OCH lyckas bli befruktas och OM det sen fäster!
    Märks det att man inte tar sånt för givet längre...?

• Surfergirl

Vi oxå Mini! Här ska gängas!

Min man ska åka på svensexa imon, så jag får se till att han gör det han ska ikväll...

• Coccinelle

Ganga ganga ganga tra la la la la la la

Nu vet jag vad jag vill bli, expert pa ergonomie! wohoooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Varfor repeterar alltid man det vi sager? Min man harmar mig, har han ingen egen id eller vad ar det fragan om

Ex : Imorse sa sa jag "Ska vi ganga"? Han svarar "Na, inte nu, ikvall". 5 minuter senare nar jag star i badrummet och fixar sa hor jag "Men du, det ar inte sa att jag inte vill ganga med dig for jag ar inte alls arg pa dig langre men du vet att det tar ett tag innan lusten kommer tillbaka...."

Ibland kanns det som att mannen haller pa att forvandlas till mig, I promise! Det varsta ar att jag tycker det ar otroligt positivt. Det jag sager idag repeterar han om 6 manader

• Coccinelle

Oj, det dar inlagget kan misstolkas! Det handlar alltsa om att bejaka sina feminina sidor och inte andra sin favvofarg till min favvofarg.

• Tant T

Kollar in en snabbis i flyttståhejet! Sambon o jag kör lite grejer på egen hand idag (är flyttledig) och så blir det the heavy stuff imorgon!

Kn**a loss ordentligt ikväll nu, Surfer och Mini!! Jag ska tänka på er! Själv får jag inget längre!

Va?! Har Timisen varit trevlig?! Har det nånsin hänt förr?! Jaha, då blir det nog regn imorgon då!

Nu ropar mannen att jag minsann får sliiiita mig!

Svar på tråden Midsommargänget III