• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Om man kan äta uppvärmd blåmögelost borde man väl kunna äta uppvärmd getost - i alla fall i Munters logiska värld. Soltorkade tomater är väl OK? Vad skulle vara farligt med det - många personer som fingrar = mycket bakterier?

• toca

Jag tror som Munter tror!
    Dessutom kan jag tipsa om att Magnesium brustabletter hjälper mot "träningsvärken" i livmodern. Atminstone pastad gyn det, men mitt gick över ganska snart och var väldigt lindrigt sa jag behövde aldrig testa.

• Coccinelle

Ja arbets status maste det vara, inte staty i alla fall

I Frankrike sa skiljer man pa anstallda och anstallda, employé och cadre. De som ar cadre maste jobba ett visst antal dagar per ar medans en anstalld maste jobba ett visst antal timmar i manaden (tror det ar sa). De sa ar cadre har lite mer formaner (mer pension etc.) men gar a andra sidan inte hem med gott smavete klockan 18H... Cadre kostar mer for foretaget ocksa men tyvarr sa kan de inte bestamma vem som ska vara cadre, det finns koder for det. Jag blev cadre nar jag blev projektledare medans jag var vanlig anstalld nar jag var produktionsassistent.

Rally, det ar ju super att ha kommit sa langt, 5 av 200 ! GRATTIS!

• ElinPeelin

rally, uppvärmd ost är okej, och tomaterna skulle jag äta.

• ElinPeelin

FREDAG!!! ååååååh va skönt!!!

• OZgirl

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kör!

• toca

Have fun Surfer! Och kom ihag att du maste lämna tillbaka den när farbror doktorn säger at dig!

Svar på tråden Midsommargänget III