• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Jo det tror jag, men inte idag. kanske nästa helg. Sover med ett öga öppet nuförti´n. Två av mina bästa väninnor är nämligen bokade idag, det vet jag. Den ena är tärna på bröllop och den andra är i fjällen. Så det gick bort.

• toca

Tror du ja.......

Usch, jag höll pa att bli galen när det närmade sig möhippa. Var misstänksam mot ALLT och undrade om nagon skulle dyka upp HÄR för jag skulle ju inte aka hem...

• Surfergirl

Herregud vad tiden går fort Toca! En tredjedel redan. Grattis till det. Så då kommer du börja svulla ut snart...

• toca

Just nu är det pizzamage (utan pizza i) som gäller. Jag ser bara fet ut och det känns rätt obehagligt. Översta knappen i jeansen knäpper jag inte längre och alla andra byxor sitter som korvskinn sa det är nog dags att shoppa lite snart. Men enligt de andras gravidkalendrar kan det nog ploppa till med mage nu när som helst. Känns fortfarande extremt overkligt och det är definitivt inte nagot offentligt som berättas at höger och vänster. Tänkte göra det i juli eller sa...

• toca

De försökte lura hem mig genom att säga att jag haft inbrott i min lägenhet (Alltsa mamma fick ringa och säga det!) och att de redan bokat en flygbiljett hem. Jag tyckte det verkade idiotiskt dumt att tro attjag skulle aka dit och titta pa en lägenhet som jag har uthyrd i andra hand och det var faktiskt M som log lite för menande sa att jag fattade vad det handlade om. Annars hade jag tvärvägrat att komma hem da. Jag hade annat för mig! Sedan stog de saklart pa flygplatsen och väntade!

• toca

Ska berätta senare för nu maste jag sticka till taget!

Ha det bra idag!!

• Timisen

Hallå surfer, när joinade du tråden?? Var du inte med vid tiden för tocas möhippa...noja, mc, inbrottsfejk...?

• Timisen

Kanske du inte var det? Om du var det är du förvirrad om du inte kommer ihåg o jag är förvirrad som inte kommer ihåg att du var med...

Svar på tråden Midsommargänget III