• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Flodisen

Först ska jag styrketräna, fast bara lite eftersom det är kurs. Vi ska gå igenom maskiner för mage och rygg. Det är egentligen inte så jobbig träning eftersom större delen är är genomgång. Efter det , dock med 1,5 timmes paus, så ska jag på spinning med jobbet för VIP-injundna. Dvs hela perrsonalstyrkan, och de kompisar vi vill ha med oss. Vill ni hänga på så är ni välkomna!!! Jag tror att vi kanske bli 5 + ledaren = ingen trängsel direkt eventuellt kommer spinningpasset att avslutas med lite core (ett för mig okänt begrepp?!)

• Coccinelle

Det kanske betyder att det blir hard core? Hard core spinning, egentligen ar ni inbjudna att medverka i en p-rulle

Jag var med och skakade rumpa i en musik video en gang (en bilring mindre sedan ) och det kandes nastan som att vara med i en p-film hahahahaa En kvinna ikladd endast juveler lag och omade sig pa golvet.
    Fy och usch vad mycket jobb det var, massor av vantan men det var kul att se hur det gar till.

• Timisen

Vid det här laget har flodis upptäckt att core är mera rygg o magträning

• toca

Solen skiner här! Och jag ska äta lunch med en kompis som passerar stan mellan skidbacken och flygplatsen. Härligt!

• Timisen

Mysigt! Själv ska jag storhandla, dammsuga, sortera klädhögar, tvätta o - om jag orkar - baka...

• toca

Later halvkul... Just det där med dammsugningen borde jag faktiskt ta efter. Och bakas görs det varje helg hos dig nu för tiden!?! Vad blir det idag?

• Surfergirl

Hej. Solen skiner här med. Har kört iväg min man till hans svensexa. Stackarn trodde han skulle på bjudfrulle/brunch på Bachelors Club med en polare. Han hade förstås kostym och slips och rock och hela kittet. Jag hade lurats som värsta Lennart Swahn, så hans eventuella misstankar om sexa var nog relativt eliminerade.
    Hoppas att de får skoj. Men det är iofs ett riktigt roligt gäng, så det blir nog svårt att misslyckas.

• toca

Tjolahopp! Upptäckte just att jag idag gar in i andra trimestern! En tredjedel avklarad alltsa! Fast det är väl lite fusk efterssom man inte ens vet om det de första fyra veckorna av första trimestern... Men ända!

Svar på tråden Midsommargänget III