• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Gomorron gomorron gomorron! Veiron i ottan här!

Ska se till att mannen kommer iväg till flygplatsen i tid - han har inte packat ännu... Dessutom måste vi beskära äppelträdet innan han far för att när han kommer tillbaks är det försent så det är fullt ös i Ozzys hem idag!

• Muntra hundägaren

Haha . Här trodde jag att jag skulle vara först in en tidig söndagsmorgon, men icke sa Nicke

Så man ska beskära träd nu - det hade jag ingen aning om! Vi fick vårt bigaråträd beskuret i höstas...

Nu dags att ta tag i dagen!

• Timisen

Ojoj...så vad gör man då? Sågar av alla grenar? Så innan ni ska iväg till arlanda skulle ni i princip avverka skog! Ojojoj...jag ska bara göra mig lite frulle o kanske svänga ihop en sockerkaka. Sen måste jag hitta på nåt att göra fram till 5-6 tiden.

• OZgirl

Mjae, trädet är bara ett par 5 år gammalt eller så, så vi klipper bara bort vattenskotten som växer rakt upp, trimmar grenar som växer in i trädet och inte utåt och lite sånt. Fluff!

Den lilla astrakanen får vänta ett par år och körsbäret görs inte nu i vilket fall som helst, så det får vara det med.

• Timisen

Ja man kanske ska vattna sina blommor idag.

Måste fixa lite frulle!

• ElinPeelin

oj va tidiga ni är på en söndag! Själv håller jag på att koka ägg och dricker en vaniljlatte framför datorn... sambon sover fortfarande.

• ElinPeelin

kokar ägg gör jag i köket... inte framför datorn....

• ElinPeelin

solen skiner, fåglarna kvittrar och kyrkklockorna klämtar här idag. Ska väl gå ut en sväng sen. Borde tvätta bilen, men det gör väl alla idag, så det lär vara fullt i alla GDShallar.

Svar på tråden Midsommargänget III