• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Och be folk som har skicka lite RIKTIGT nyskjutet kött till oss stackars stadsjävlar!!!

• Timisen

Hahaha...fransmän är aldrig otrogna...

• Coccinelle

hahahaha nej fransman ar aldrig otrogna

Jag skiter i dieter, det var bara en fraga for jag ser GI overallt nar jag surfar pa svenska sidor och pa tasteline har de tom ett helt kapitel angaende det.

• Muntra hundägaren

Jo men GI är inne - dock är det ju inget nytt! Visste inte alla redan att det är bättre att äta mörkt bröd än ljust och att fullkornsris är bättre än vanligt vitt ris .

För ett år sedan så var ju Atkins hot och inne, själv föredrar jag att spy medelst en pinne

• Surfergirl

Jag tänker en del på GI men praktiserar det inte. Försöker röra på fläsket desto mer istället och äta hyfsat medvetet.

Haglar det i Skåneland? I Götlaborg är det våren idag!

• Coccinelle

I lordags at jag pilgrimsmusslor fran Fauchon, gissa om det var gott! Och "macarons" till efterratt, de godaste jag nagonsin har atit. Sager man "macarons" pa svenska?
    Sa har ser de ut :

www.chocolat-gillotte.com/macarons.html

Fauchon ar fint, om ni vill handla med er delikatess fran Paris nagongang sa ar det dit man ska ga.

• ElinPeelin

nu blev en kollega informerad av chefen att det som hände mellan han o fröken Påsatt, är privat o att dom tycker det är jobbigt med vårt tisslande&tasslande.... ehhhh?
    Men än sålänge har han inte sagt nåt till mig, och det antar jag är av anledningen att dom har respekt (eftersom dom BLÅljugit för mig!)
    Fröken påsatt sitter med stängt dörr och ser ut som en skrämd fågel

• Surfergirl

Ä men det såg ju äckligt ut Cocci... Macarons är en form av praliner eller?
    Mmmmmm fan vad gott.

• Coccinelle

OK men va bra da Att ni inte ar GI fanatiker for det passar inte mig heller, jag alskar linser, bonor, grona artor, grovt brod och grot etc. En kottbit och bara gron sallad ar inte alls min stil, ater hellre nyttiga flingor med mjolk.

• ElinPeelin

kött + GI + musslor + otrohet = bra blandning

Svar på tråden Midsommargänget III