• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Och vad har DU gjort som är sa kul? Lallat runt och varit TREVLIG!?? Själv har jag ialla fall sovit middag i nagra timmar - den däckade varianten.

• Timisen

Äh jag har inte gjort ngt alls, kommit hem o lagt mig på soffan med mera chablis...

• toca

Later som njutning i mina öron! Själv har jag just ätit chokladflingor med mjölk och funderar pa om jag verkligen har sovit färdigt. Funderar pa att atervända till sängen med en bok ialla fall sa jag är härligt pigg hela kvällen sedan...?

• Coccinelle

Ha en trevlig helg era sma bajskorvar!

• Tant T

Och jag vill göra Timisen sällskap med ett gott, mumsich, kaltes Wein!! Jag är helt övertygad om att packningen, röjning och flyttningen skulle gå MYCKET bättre då!!
    Mannen har dragit iväg med ett lass igen så nu passar jag på att lata mig!
    Nä, men _lite_ måste en gravad kvinna få vila sig oxå!

Vi träffade förresten vår parhusgranne i dag (enbart frun i huset) och hon sa att hon och maken skulle åka till Stockholm över helgen och lämna en 16-årig ohängd hårdrocksson ensam hemma så om vi hörde skrik, tjut och fönsterkross ihop med en massa möbler som plötsligt började dimpa ner från deras sovrumsfönster på övervåningen så kunde vi ju ringa på och be dem ta det lite lugnare!! Öhum, liksom! Ur askan i elden, eller vad det nu heter!!

• Flodisen

bajbaj på er alla!

Tanten - granner verkar iallfall förstå att det kan komma att låta om deras hus. Och nu kan du/ni/sambon gå in och säga åt dem rejält om det blir för mycket med föräldrarnas tillåtels. Jag ser det som positivt. Fast ja det kommer kan nog bli lite dunka dunka genom väggen. Fast då ett dunka dunk som man kan diskutera med människor man inte känner

Helgen är för mig fullspäckad. Jag ska träna 2 ggr imorgon av helt olika anledningar, ta bort hår i ansiktet , åka till stockholm och äta middag med min syster och föräldrar. På söndag ska jag gå på mässa. Förhoppningsvis har jag då ingen eller minimalt med träningsvärk från lördagen. Men jag fasar redan nu... mitt mantra är just nu "stretscha ordentligt, stretscha ordentligt"

Svar på tråden Midsommargänget III