• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Ah vad harligt Timisen! Fler adrenalinkickar till folket!! wohoooooooooooo

Sjalv stadar jag i mailboxen, det ar fantastiskt spannande... NOT! Och sedan ska jag forsoka luska ut hur manga timmar eller dagar jag har lagt ner pa mina projekt, annu mer spannande!!! Jag hoftar lite om jag ska erkanna

• Timisen

Jag är trött, blödig PMS-kärring...

• ElinPeelin

Idag kom fröken Påsatt in på mitt kontor och ville "prata". Men jag sa att jag bara var intresserad att prata om det gällde arbetet, för deras förhållande är jag inte ett skit intresserad av, svarade jag. Men hon ville "förklara" och då svarade jag att, det inte var så mycket att förklara. Förtroendet jag hade är borta- thats it.

Så idag så är jag bitchig kan man säga...

• ElinPeelin

Känner på mig att dom tror att det är JAG som har sett dom...

• Coccinelle

Oj oj da! Varfor vill hon forklara sig for dig? Ar du kompis med chefens fru?
    Jag hanger inte med, jag har liksom blivit hjarntvattad vad galler otrohet...

• Coccinelle

Ladies, tanker ni pa GI nar ni handlar/ater? Det verkar som att man pratar mycket om det i Sverige och att det ar viktigt.

• Muntra hundägaren

Skit i dieter säger jag!! Ät varierat istället; mycket grönsaker och frukt och kanske hellre fisk och fågel än kött (framför allt då gris). Rör på dig lite då och då också

Svar på tråden Midsommargänget III