• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Våfflor kommer jag helt säkert att äta i helgen och det ser jag fram emot. Vi brukar grädda dem utomhus för osets skull. Ser fram emot en härlig vårdag på landet snart. Med våffeljärnet på. Och så sitter man och njuter i det där hörnet som vi alltid har lä i och vänder våra näsor mot solen. Ahh...

• OZgirl

Jag ska baske mig grädda våfflor på torsdag! Maken gillar vare sig våfflor eller pannkisar så det blir sällan sånt. Men nu är han ju faktiskt inte hemma!

• bebbe2005

ja, munter, far göra det! dock har jag massa semmelbullar kvar i frysen som jag först maste äta upp - jajust det, idag är det tisdag - far ta upp de ur frysen och frossa i mig ikväll! sist jag at en var jag sa supermätt efterat sa jag nästan madde illa, faktiskt... min man förstar sig ända inte pa semlor, sa han tror att det är en gravnojja jag fatt

• Tant T

Moss! En urlakad satkärring tittar in en snabbis, ska läsa ikapp överallt och försöka jobba lite oxå!
    Datorn hemma är nedmonterad i molekyler och inget ADSL förrän om typ 3-4 veckor så hängandet här lär begränsa sig...

• Rally

Visst har både en Tant och en Filt flyttat i helgen? Inte tillbaka ännu?

Svar på tråden Midsommargänget III