• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Corazon Morena

Jag fattar ingenting av det här internetsexandet!??? Kan vi kalla in proffsen Ozzy och Elin så vi får nån rätsida på det här?!! Eller Timisen, var du också väl bevandrat i cybersexdjungeln? Vaddå, INTERAGERAR man liksom med andra (chattar typ, eller mailar el vad man gör) eller sittar man i sin ensamhet och onnar till porrbilder?

• toca

Haha!!! Nej, nej, nej! Inga porrbilder!! Och inga okända främlingar som man hittat pa nätet!!! Utan som förspel som Timisen säger. Och de kan ju bli veckolanga om man inte ses sa ofta... Och hellre sms eller telefon än Internet. Absolut inte jobbmailen!! Minns ni skanskan pa SEB som minsann haft sex pa jobbet! "Kundkontakter" - jo, jag tackar jag...

Fast nu är det i ärlighetens namn glest med tekniksex... Blir liksom lite fanigt när man sitter i samma hus med varsin dator/telefon/mobil...

• Rally

Det var som 17! Jag trodde att just jag var lite special, men som trådens TREDJE donna med arkitektdrömmar som liten, så var man lagom unik... *mutter, mutter*

Undrar just vad det var som drog in två gäster i mitt krypin i eftermiddags? Var det kakreceptet eller hänvisningen till Ibsen? Konstiga typer det finns här.

Jaha, CM plattar håret när Lennart sover, istället för att hänga med oss...

• Rally

Äsch vaddå Toca?! Det är väl då det kan bli riktigt meningsfullt som förspel? Börja med cybersex vid datorn och avsluta i bingen eller annan näraliggande plats.

Ska jag få nåt illamående så hoppas jag att det väntar till efter helgen då jag ska hem till mina föräldrar. Jag vill varken avslöja nåt eller skrämma upp dem med vinterkräket. Däremot har två stycken blemmor dykt upp på de mest konstiga ställen. En på sidan av hakan och en under ögat. Shit! Jag som knappt hade finnar som tonåring.

• toca

Jo, det har i ärlighetens namn förekommit, Rally...
    Men Oz bravader är jag inte i närheten av!

Förresten - ser ni vilken tid jag gjort det här inlägget...? Japp! Och jag har redan varit vaken sedan kl 4.00! Det ni! Visserligen för att jag var tvungen att köra maken till flygplatsen, men ända. Det lär ju bli nagra tupplurar idag... Men nu är han pa väg ialla fall och jag är avundsjuk och saknar honom redan... Barnsligt kanske, men det blir väl sa när man är van att umgas 24 timmar om dygnet.

• Muntra hundägaren

06.22 Toca! Det var tidigt! Då stod nog jag och slafsade i mig blåbärsfil och lyssnade på P1 och försökte hitta rena strumpor i rena-tvätthögen....

• bebbe2005

god morron! hänger inte helt med i traden... hur som helst, internetsex har jag visst missat... (bade som tema i traden och IRL )

men vaffeldagen ska jag allt komma ihag! hmm, vad gott! med en liten klick grädde och hallonsylt till - munter, visserligen har jag redan ätit frukost, men skulle kunna grädda mig en vaffla nu om jag inte hade suttit pa jobbet...

Svar på tråden Midsommargänget III