• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Men i mina tidigare samboförhållanden (3) låg jag ändå bättre till för mina pojkvänner hade inte ens körkort! En av dem skaffade till slut sisådär en 10 år efter att vi separerat o han fått ungar...Helt enkelt inget man prioriterar i den här stan...

• HååGe

Låter som om ditt liv blir lite av en actionthriller varje gång du är på vägarna Timisen! Piggar kanske upp?
    Mina svärisar lägger sig inte precis i. De frågar inte vare sig sin son eller mig hur vi mår, hur det är med barnbarnet, säger att han är söt (av ren artighet, då MÅSTE ju inte gilla honom), frågar över huvudtaget inte ett skit om hur vi har det och hur våra liv ser ut. Verkar liksom inte bry sig ett enda skit utan pratar bara som sig heeela tiden.

• Timisen

Tänker på mig själv som svärmor...hehehe...vet inte om det blir en dröm precis...

• HååGe

Bree till svärmor..... Njae, inte så kul det heller antagligen.

Ja, här sitter jag och dricker vin. Maken jobbar nattskift och barnet sover. Bara en sak att säga:
    woooohoooooooooooooo!!!

• Surfergirl

Oj, vad spännande. Du är en riktig storstadspingla Timisen. Eftersom jag är förorts-kid hade jag körkort samma dag jag fyllde 18 typ, och har nog kört varje dag sen dess. Ett liv utan bil känns... avlägset.

Jag har grym svärmor! Lite hård och kantig på ytan, men bra är hon.

• Surfergirl

Woohoo, skål HG! Din semesterfirare...

Imon är det måndag igen. Jag ska ha utbildning med kunder på eftermiddagen som jag har suttit och förberett nu. Timmar till surfertimbanken.

• Timisen

Ja håhåjaja...måndag...inte så superupphetsande Men jag ska inte klaga...det kunde vara sämre på jobbet.

• Surfergirl

Det är inte så jättemånga av os som trivs på jobbet, kan man snabbt konstatera... även om jag säger som du Timisen, det kunde vart värre... men ändå. Va faan, så borde det ju inte vara.

• Flodisen

Godmrogon!

Ni glömde vä inte att ställa fram klockorna i går. Även om det var igår det skulle bli gjort så gör man det inte föerens idag. Vill väl suga lite extra på den timmen som försvnnner.

Tjoohoo idag är en ny arbetsdag!

• Flodisen

Vad ska man ha för ytterkläder idag? Det är bara ca -1 dvs relativt "varmt" och ser ut som att det skulle kunna börja regna på himlen. Det är inte alltid så lätta att veta vad man ska sätt på dig , det ska ju helts passa på hemvägen också 8 h senare...

Svar på tråden Midsommargänget III