• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Mårning! Tillbaka på rätt sida om Atlanten! Här råder visst istid. Folk gnölar om att de får gå upp en timma för tidigt - för mig är det åtta timmar för tidigt. Ynk. Dax att plöja igenom mejlskörden.

• Timisen

Jag förstår faktiskt inte varför vi ändrar tiden. Är det för att vi på sommaren vill ha ljusare kvällar o på vintern ljusare morgnar? Kan man inte skippa vintertiden?

• Anemone

Håller med, Timisen. Mycket strul, och till vilken nytta?

• Timisen

Jamen då så, vi bestämmer att vi ändrar! Så slipper man vara trött i tre dagar efteråt o komma för sent hit o dit.

Folk var glada på t-banan i morse, jag höll på att krocka med en dam i väluppfostrad ålder o hon väste "subba"... ..det var så otippat att jag småskrattade för mig själv en bra stund efteråt...

• Muntra hundägaren

hoddelihejan och hoddeliho!

Försov mig ocskå imorse! Stängde av klockan när den ringde och sov ytterligare en och en halvtimme. Superstressad och känner att jag inte kan varva ner

• Rally

Nä! Du har nog inte kryssat i att den symbolen ska vara tillgänglig.

JAG gillar sommartid! Då får vi längre och ljusare kvällar och slipper sova bort i alla fall en av de härliga morgontimmarna!!

• Anemone

Då var även Plupp uppgraderad. Känns bra!

• Minitina71

Morning girls!

Här är det +8° på termometern i köket (mot norr) idag! Men det är lite dimmigt och regnet hänger i luften (regnade ju igår också) men det tar jag gärna nu. Tröstar mig med att då regnar åtminstone snön bort. Är så jäkla trött på snön!

Sommartid ja. Tycker också att det är onödigt att ställa om till vintertid. Vi kan väl ha sommartid året om?! Jag menar, det är ju inte så att vintern inte kommer alls då liksom so what's the problem?

Nähä Surfer, så det blev ingen möhippa denna helgen? Jobbigt att sova med ett öga öppet hela tiden . Hehe...

Stackars Elin. Frustrerande med magen i vägen! Ja, nu går det ju undan mer och mer.

Oz - Härligt att mannen och hans bror äntligen får chans att umgås! 18 år is a looong time!!

Svar på tråden Midsommargänget III