• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Minitina71

Annars har helgen varit ganska lugn för min del. Hade två tjejkompisar här på lite vin och ostbricka. Himmelska ostar och supergott vin!! Har verkligen varit sugen på det ganska länge nu. Och jag njööööt!
    Vi ska på bröllop i England i maj och jag och de två har känt bruden större delen av livet och vi tänkte att vi skulle hitta på nåt roligt tal eller en liten sång som handlar lite om oss alla fyra. Tyckte dock inte vi kom fram till så himla mycket. Visst vi satt och pratade mycket minnen och garvade en hel del, så material har vi. Men det känns lite som att vi har tre vitt skilda åsikter om hur det ska framföras och exakt vad det ska innehålla . Jag trodde verkligen att det skulle bli liiite lättare. Känns som att vi får träffas ett antal ggr till... Men trevligt hade vi iaf och gott va det!

• Coccinelle

Hello!

Harligt med mandag = harligt att prestera och kanna sig duktig wohooooooooooooooooooo

Jag far ingenting gjort pa helgerna langre, har ingen lust. Gar bara och drar tills jag tvingar mig sjalv att stada och det ar typ det enda vettiga jag far gjort. Jag skyller allt pa alldeles for lang och gra vinter Blekansiktet, munsaret, finnarna, extrakilona, latheten och allt annat daligt!
    Eller sa gar jag igenom en livskris? Jag kanner mig ful och labbig, vet inte i vilket land jag hor hemma och ifragasatter hela min existens!
    Vad det an ar sa far det vara nog! Dags att vakna upp och bli lite kreativ

Welcome back Plupp! Jag ar lite avis pâ din resa, lat sa himla bra

• Tant T

Puh, återigen har man tillbringat alldeles för lång tid av arbetstiden till att läsa ikapp! Nu MÅSTE vårt ADSL komma igång snart, det här håller ju inte, jag får väl snart kicken för att jag inte arbetar som jag borde!

Jo, imorse vid uppstigning, 04.45, var det mörkare än förra veckan men om nån vecka är det säkert ljusare igen! Och visst är det mycket skönare när det är ljust på såväl morgon som kväll men när man kliver upp så här tidigt så är det lätt att man lurar kroppen och tror att man inte behöver lika mycket sömn "bara för att det är ljust ute" men riktigt så funkar det ju inte... Inte för mig iaf, vecka in och vecka ut, att vara uppe och pigg och glad mellan 04.45 och 23.30, det kanske funkar en dag och kväll eller två men sen tar sömnbristen ut sin rätt iaf! Och nu med mage som precis som Elins är i vägen, trycker uppåt, ger andningssvårigheter osv. så behöver man absolut all sömn man kan få!

Jag uppgraderade för länge sen och har inte alls brytt mig om att "spärra" min grav.kalender eller så, jag skriver inte om några perversa böjelser eller annat jag bryr mig om att hålla hemligt!

Nu måste jag springa runt och checka lite grav.kalendrar, gästböcker och pressar för att ta igen det jag missat! Jobba?! Äh, det får jag göra nån annan dag!

• Tant T

Och för övrigt går jag in i magiskagränsenveckan nu, v30 (v29+1)! Unbelievable!

• Timisen

Tänkte på vad surfer o jag skrev så jag har nu tåtat ihop en jobbansökan. Chefstjänst minsann

• Timisen

Tanten, du får inte sitta uppe så sent! Du måste i säng senast kl 22, helst kl 21!

• Timisen

Jaa du...vet inte det jag...då får jag väl ett bakslag o måste in här o beklaga mig över att jag tagit mig vatten över huvudet

Svar på tråden Midsommargänget III