Puh, återigen har man tillbringat alldeles för lång tid av arbetstiden till att läsa ikapp! Nu MÅSTE vårt ADSL komma igång snart, det här håller ju inte, jag får väl snart kicken för att jag inte arbetar som jag borde!
Jo, imorse vid uppstigning, 04.45, var det mörkare än förra veckan men om nån vecka är det säkert ljusare igen!
Och visst är det mycket skönare när det är ljust på såväl morgon som kväll men när man kliver upp så här tidigt så är det lätt att man lurar kroppen och tror att man inte behöver lika mycket sömn "bara för att det är ljust ute" men riktigt så funkar det ju inte... Inte för mig iaf, vecka in och vecka ut, att vara uppe och pigg och glad mellan 04.45 och 23.30, det kanske funkar en dag och kväll eller två men sen tar sömnbristen ut sin rätt iaf! Och nu med mage som precis som Elins är i vägen, trycker uppåt, ger andningssvårigheter osv. så behöver man absolut all sömn man kan få!
Jag uppgraderade för länge sen och har inte alls brytt mig om att "spärra" min grav.kalender eller så, jag skriver inte om några perversa böjelser eller annat jag bryr mig om att hålla hemligt!
Nu måste jag springa runt och checka lite grav.kalendrar, gästböcker och pressar för att ta igen det jag missat! Jobba?! Äh, det får jag göra nån annan dag!