• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Hjälp mig!!!

vi tänker beställa en Fun från tyskland. Hade tänkt en svart med svart mjuklift.
    MEN vad tror ni? Kommer det bli för varmt i svart? (finns mjukliftar i rött, orange, lime, gult, svart)

• ElinPeelin

En stor nackdel med vikarien hängandes över axeln, är att jag inte kan hänga här med Er på dagarna

• Coccinelle

Jag rostar pa rott Elin! Jag vet inte riktigt vad en mjuklift ar men om det inte ar nagot man ska ha pa sig/over sig sa gor det val inget om den blir varm?

• Tant T

När vi funderade på Teutonia Fun funderade vi på svart chassi med limefärgad eller röd hårdlift men helsvart med mjuklift är ju oxå skitsnyggt! Men det var ju inte det du ville höra... Huruvida det blir varmt på sommaren med helsvart är ju svårt att säga... Kan du inte knata in på en barnvagnsaffär och fråga? Ställa alla kloka och dumma frågor om vagnen och sen beställer ni den från Deutschland när ni fått svar!

• Coccinelle

Bestallde lunch fran Bert's igen men den har gangen sa glomde de min farspressade apelsinjuice for 35kr !!!!

• Pricken i ny tappning

Håller med till fullo Tanten! Ställ alla frågor i affären och beställ sen via nätet. Vi var till och med på Babyland och lånade vagnen vi sedan beställde från Tyskland för att se om den gick in i bak på bilen. Hi, hi!

Nu ska här betalas räkningar innan vi är klara här. Har haft problem med telefon och internet i nya lyan så dator etc är kvar här. Därav min frånvaro hos er!

Tack för tipset Munter, men det gick faktiskt bra ändå! Men fönen får nog slängas...

Svar på tråden Midsommargänget III