• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Minitina71

Jag tror nog du har alla förutsättningar för att det ska gå vägen. Om inte, så är du ju välkommen att beklaga dig här hur mycket och ofta du vill! Håller dock med Cocci (eller är det Nike? ); Just do it!

• Coccinelle

Jag haller pa att planera semester i Sverige, jag hoppas att nagon utav er ar hemma sa att vi kan traffas da!

• HååGe

Jädrans, jag skulle ju också ha sökt ett jobb! Det var sista dagen idag. Skall jag orka? Har ju inga papper hemma (alla betyg och finheter är på jobbet), men de accepterade tydligen en ansökan per e-post.... Vet inte. Vill jag ha det? Är det bara en flykt? Är jag inte överkvalificerad?(jo).

Cocci - såg du för några dagar sedan att jag skrev att du absolut måste flytta till Montréal?

• Coccinelle

Ja HG och jag tror att jag kommenterade fast mitt minne ar mycket mycket kort och det kan likval vara en ibillning. Det ar just det dar mangkulturella och det liberala som drar mig men nar jag laste igenom papperen som ska fyllas i sa sjonk min entusiasm drastiskt
    Vi ska nog fylla i dem men jag har inga forhoppningar pa att det gar igenom pga mannens nationalitet.

• HååGe

Jäklars...
    Du kommenterade säkert, men ibland är jag inloggad så väldigt korta stunderr att jag skriver frågor som jag sedan aldrig ser svaren på för det har gått 18 sidor sedan jag var inne sist och då ORKAR jag inte leta.
    Det var ju synd, för ajg gillar den staden sååå skarpt. Å andra sidan har jag knappast varit i någon annan kanadensisk stad så det KAN ju finnas flera som är trevliga.

• Anemone

Jag så en kul t-shirt igår. "Just do what?" i samma tryck som Nikes slogan. Bra fråga.

• Pricken i ny tappning

Hej igen tjejer!
    Är tillbaka i gamla lägisen och kämpar febrilt för att frosta av den igenisade frysen med hjälp av hårfön. Imorgon kommer flyttstädarna så det vore ju bra om det blir gjort. Oj, nu ska J bryta strömmen ett tag...

Svar på tråden Midsommargänget III