• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Det låter skitjobbigt tanten! Jag hoppas att det var något i lunchen som du reagerade på och att det går över snart.

• OZgirl

Jag har bara 5 kvar till en najs jämn placering hos mig... kommer inte hinna läsa ikapp på ett par dar nu helt jävla hektiskt på jobbet!

• Timisen

Äsch...jag halkade in i din gravkalender o trodde att du hade passerat BIM så jag satt här o smajlade...men det är några dagar kvar...?

• OZgirl

Jadå, jag har dagar kvar till BIM! No worries, jag är inte preggad än

• Timisen

Jag har aldrig lidit av acne direkt...förrän nu! Jag har fått feta vidriga utslag över hela ansiktet...liksom mest bara röda utan ngt som helst var eller så...trodde först jag fått en barnsjukdom

Och så har jag...ett sovstreck...?...ett fartstreck..? NEEEEEJJ!! Det är en djup läskig åldersRYNKA på kinden!!! Inte faan undra på att äggen inte fäster!

• Timisen

Ähvaddåoz...jag blir faktiskt glad om du blir gravid! Jag blir ju inte mindre gravid för det...att du och munter blir gravida innan sommaren är lika säkert som att jag är trött på mitt jobb

• Rally

Jaha trollet, då kommer jag på torsdag och äter lammfärsbiff då!! Blir jag hämtad vid nån ingång, vid nåt lätthittad butik etc?

• Rally

Mår du bättre tanten? Om jag vore du skulle jag verkligen inte oroa mig på jobbet. Där har du ju ett toppsjukhus just runt hörnet, du sitter ju inte i Tierp direkt...

Svar på tråden Midsommargänget III