• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Inte undra på att min insemination gick åt h-vete m tanke på att den skedde 18 timmar efter testutslag

• HååGe

Inloggad så här nästan mitt i natten och slarvar!! Blir såklart väldans nyfiken på Timisens goda nyheter!!

• OZgirl

De där ÄL-stickorna måste vara en riktig kassa-ko för uppfinnaren! Inte fasen kan nån ha blitt på smällen med hjälp av dem, det verkar ju bara vara flax i vilket fall som helst??! Snacka om att kasta pengarna i sjön. Så länge man nuppar 2-3 gånger i veckan borde man väl täcka in alla eventualiteter?

Nu så ska även Oz nanna. Ses imorrn!

• OZgirl

God morgon!

Lågt av herr Toca att dra åstad med lappisen så att hon inte ens kan snacka med oss - säg åt han på skarpen när han kommer hem Toca!

• ElinPeelin

Rally; jag skickar ett brev till dig idag, så får du kolla vad du vill behålla.

Igår kväll hade vi ingen tv-sändning så jag la mig o sov i stället, kl 20,30. Sov tills klockan ringde 06,30 (en pisspaus vid 01 hade jag) men ändå känner jag mig helt stenad och dödstrött. Måste bero på vädret? och sommartiden??

• Surfergirl

Berättade för Oz igår, men jag har fått tips om Puregon www.puregon.nu/ av en tjej här på FL som hade samma p-sprutedilemma som jag. Hon väntar nu tvillingar efter första behandlingen. Hon hade heller ingen framgång med Pergotime. det kanske kan va nåt...

Svar på tråden Midsommargänget III