• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Flodisen

Om jag skriver några inlägg till så blir det bara jag och Cocci på den här sidan!

• Flodisen

ja just det jag her en sak till att berätta. Hon jag jobbar med sa att jag kommer att behövas till iallafall februari även om hon jag vickar för kommer tillbaka. Det var alltså inget löfte, men ändå väldigt skönt att höra. Jag är så himla bra

• ElinPeelin

nänä, kan inte låta flodis ta en HEL sida inte...

• Coccinelle

Oj da forlat jag forsvann! Asch da, det var dumt med mens Jag som har gatt har och tyckt att det var spannande att du inte fatt det. Sorry missade det inlagget alltsa.

Klockan ar 18:30 och solen skiner

• OZgirl

Koolt Flodisen att mannen bryr sig! Och verkligen vill kolla upp och sånt, i många fall känns det som om män värjer sig in i det sista med att försöka checka om nåt är fel eller inte. Tänk om det skulle vara fel på dem?!

Cocci, här är klockan 18:45 och det är dimmigt

• Flodisen

En del i sambon oro är att han är enda barnet eftersom hans föräldrar inte lyckades få flera barn. De var tydligen på utredningar och sånt för länge länge sen... Och vem vet vad som är genetiskt och ärftligt när det gäller fertillitet?

• Flodisen

... och ny kräks jag också. Det brukar jag inte göra av kaffe. Satan, ska man få kräksjuka nu?!?!

Svar på tråden Midsommargänget III