• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Morning!

Eh... vart är Toca? Det var evigheter sen man såg henne? Eller har jag missat nåt?

• bebbe2005

morning! har endast snabbt flackat igenom sidorna, hoppas Tanten tar det lugnt!! Ta semesterdagar, om det är enda lösningen - huvudsaken är ju att du mar bra, allting annat med FP osv löser sig i sinom tid...

Toca, ja, jag har messat henne, men hon har inte varit inloggad pa ett bra tag - lite orolig, faktiskt. ska försöka fa tag i henne här i dagarna.

i helgen fick jag höra en riktigt tragisk historia, sa har varit en orolig själ sedan dess. men inatt tror jag att jag kände sammandragningar för första gangen (fast det kanske är lite väl tidigt??) som i slowmotion spändes magen och blev hard och sedan efter ett par sekunder sa släppte det igen? är det sa? hmm, helmystiskt, hur som helst, rätt udda känsla faktiskt.

• flinx

Ja, hur mår Tanten?? *orolig*

Idag kommer mamsen (med sällskap, IGEN) på besök. Igår var tjejerna från jobbet här, I helgen som gick var syrran med barn här och på fredag kommer svärisarna för sitt första besök.
    Däremellan FAB-girlsen på lunch! Vad sägs om mitt bizzy social life?!

• Surfergirl

Har messat T... återkommer om hon hörs av.

Ja, imon ses vi Flinxan! Ska blir skoj att se lillflinx.

• Surfergirl

T mår bättre idag, och snyltarn rör sig så det verkar ok allting. Hon är hemma idag och vilar upp sig (och kollar på dålig tv) och hälsar pussar och kramar till er alla.

• OZgirl

Whew! Skönt att höra! Heja Tanten, friskt humör till både dig och snyltarn!

Svar på tråden Midsommargänget III